Hvor uhuman kan man dog være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.666 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Janni.

Må lige ud med det piger..  Bær over med mig..

Logger på facebook hertil morgen, ser min ene søster har skrevet Rip xxxxxxxxx - min fars fætter er åbenbart gået bort igår aftes, min søster ved at jeg havde en del kontakt med den mand. 

Men ingen har tænkt på mig. Skal lige siges at det var pludselig død, langt fra ventet. Han blev 47 år. 

Suk, bare lidt piv fra en ulykkelig kvinde, som forsøger at være i godt humør for hendes søns skyld. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Koen.

Føler med dig søs, de kunne i det mindste have kontaktet dig i stedet for at du får det kastet i hovedet på facebook ! Men nu kender du min mening om den omtalte søster sååå

Stort knus

Og det er altså ok silas ser der ked af det!

Anmeld

21. december 2011

B&J

det er jeg super ked af men hvis det næsten også sket her i familien ville vi heller ikke få det at vide de er sådan lidt ja desværre

men sender dig verdens største krammer

Anmeld

21. december 2011

SussieThyssen

Et kærligt knus og mange tanker.
Jeg tænder et lys for dig og det menneske, som du holdt af.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2011

lilledittemor

Janni. skriver:

Logger på facebook hertil morgen, ser min ene søster har skrevet Rip xxxxxxxxx - min fars fætter er åbenbart gået bort igår aftes, min søster ved at jeg havde en del kontakt med den mand. 

Men ingen har tænkt på mig. Skal lige siges at det var pludselig død, langt fra ventet. Han blev 47 år. 

Suk, bare lidt piv fra en ulykkelig kvinde, som forsøger at være i godt humør for hendes søns skyld. 

Åh jeg hader facebook... Der er bare så mange ting der bliver skrevet derinde, som enten ikke rager andre eller som man bare ikke burde skrive.

Kan godt forstå at du er ked af at hun ikke fortæller dig det selv - det er sgu for tarveligt..

Jeg kondolerer - håber at du er okay. op med humøret..

Anmeld

21. december 2011

Janni.

tanja. skriver:

Føler med dig søs, de kunne i det mindste have kontaktet dig i stedet for at du får det kastet i hovedet på facebook ! Men nu kender du min mening om den omtalte søster sååå

Stort knus

Og det er altså ok silas ser der ked af det!

Tak søs, og tak for snakken, det hjalp på humøret 

Anmeld

21. december 2011

Janni.

B&J skriver:

det er jeg super ked af men hvis det næsten også sket her i familien ville vi heller ikke få det at vide de er sådan lidt ja desværre

men sender dig verdens største krammer

Tak min ven 

Anmeld

21. december 2011

Janni.

Ditte_Marie skriver:

Åh jeg hader facebook... Der er bare så mange ting der bliver skrevet derinde, som enten ikke rager andre eller som man bare ikke burde skrive.

Kan godt forstå at du er ked af at hun ikke fortæller dig det selv - det er sgu for tarveligt..

Jeg kondolerer - håber at du er okay. op med humøret..

Mange tak, humøret skal nok stige igen. Skal lige sluge "kamelen" 

Anmeld

21. december 2011

Janni.

SussieThyssen skriver:

Et kærligt knus og mange tanker.
Jeg tænder et lys for dig og det menneske, som du holdt af.

Kærligst
Sussie

Tak Sussie 

Anmeld

21. december 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Åh søde det gør mig ondt

Kæmpe kram til dig

Syntes slet ikke det er ok, at du ikke er indformeret. Og slet ikke ok at du skal læse det på facebook.

Kondolere - kan godt forstå du skal kommer dig over chokket, du ved hvor jeg er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.