Hvor lykkelig er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lykkelig er du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

963 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. december 2011

JeNoVa

Jeg laver lige et baby.dk lykkebarometer.

Hvor lykkelig er du på en skala fra 1 til 10, hvor 10 er allermest lykkelig og 1 er bunden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

9510

Har givet den en 10èr og det er selvom jeg først går på ferie på fredag og ikke har ferie mellem jul og nytår, men vi har det bare så godt og livet kører bare på skinner lige nu,

så vi svæver på en lyserød sky

Anmeld

21. december 2011

Koen.

Har trykket 9.

Ville svæve på en lyserød sky hvis min datter blev rask både med bronkitisen og maven

Anmeld

21. december 2011

grøn · ært

Svæver på en lyserød sky!! :-)
Vi skal til MD scanning i dag, min mor kommer og henter mig og min søster hjem til dem i deres helt nye hus (flyttet i weekenden) og min dejlige kæreste kommer ud til os fredag ved 13-14 tiden og så skal vi holde jul og nytår ved mine forældre

Og så ej at forglemme, vores dejlige lille sprælleskid i maven, som godt nok gør meget opmærksom på sig selv for tiden 

Anmeld

21. december 2011

Peanut

Jeg er glad og tilfreds 

Der er lige et par ting som skal til, for jeg rammer 10'eren 

Anmeld

21. december 2011

SussieThyssen

JeNoVa skriver:

Jeg laver lige et baby.dk lykkebarometer.

Hvor lykkelig er du på en skala fra 1 til 10, hvor 10 er allermest lykkelig og 1 er bunden?

Jeg betegner mig selv som en 8'er

Jeg kæmper en masse med en krop der ikke vil som jeg vil, men bortset fra det, så synes jeg livet er dejligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. december 2011

B&J

jeg er glad og tilfredas og vi elsker hinanden og håber da det bliver os for altid men ingen ved noget ....

Anmeld

21. december 2011

Bak

Jeg er på en 10'er Jeg skal giftes og projekt baby er i gang! 

Det kan ikke blive bedre for mig! 

Anmeld

21. december 2011

twinboys

Jeg er en 9ér det kører rigtig godt for mig... men vi bøvler stadig en del med Oliver og det gør mig ked af det, derfor kun en 9ér, men en 9ér er da også flot...

Anmeld

21. december 2011

Kloster

Hej.

Jeg har trykket å en 8'er. Er glad og tilfreds.

For at opnå en 10'er skal det noget mere styr på vores økonomi og det kommer der langsomt. Penge gør ikke en lykkelig, men der fjerner godt nok mange bekymringer og giver familien en hel del mere frihed.

I familien med min mand og vores 3 drenge er jeg super lykkelig. Dog kunne noget mere energi og mindre træthed give lidt mere velvære

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.