at være vågen om natten!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. december 2011

Sujan

Ja kan se vi er et par stykker der er vågne på dette tidspunkt.

Hvad laver i oppe??? tænker at nogle har små bebser der holder dem oppe..

I mit tilfælde sover jeg bare ikke så meget om natten for tiden. Er 26+3. Er det meget normalt i graviditeten????

vågner bare og kan ikke sove mere. Bliver ofte træt i løbet af dagen og tager mig en lur der. Men kan da godt være lidt irriterende.. eller er det måske bare en dårlig vane???? ja og når jeg så er vågen bliver jeg sulten og er nødt til at finde noget at spise:-). Andre der har det sådan i graviditeten????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

th

Sujan skriver:

I mit tilfælde sover jeg bare ikke så meget om natten for tiden. Er 26+3. Er det meget normalt i graviditeten????

vågner bare og kan ikke sove mere. Bliver ofte træt i løbet af dagen og tager mig en lur der. Men kan da godt være lidt irriterende.. eller er det måske bare en dårlig vane???? ja og når jeg så er vågen bliver jeg sulten og er nødt til at finde noget at spise:-). Andre der har det sådan i graviditeten????

Har lige giver oscar mad. Og nu skal jeg sove igen. Da jeg var gravid kunne jeg heller ikk sove. Men var aldrig sulten. Sov heller ikk om dagen. Nå men nu skal jeg sove nat nat

Anmeld

21. december 2011

lailamik

Sujan skriver:

Er 26+2 og har det præcis på samme måde som dig so tror nok, det er normalt eller bare en fase man går igennem  

Anmeld

21. december 2011

Sujan

lailamik skriver:

Er 26+2 og har det præcis på samme måde som dig so tror nok, det er normalt eller bare en fase man går igennem  

rart at høre jeg ikke er den eneste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.