Anonym skriver:
Sagen er den at jeg sidst i november fandt en gave til min søn til 100kr. på nettet, en stoleforhøjer som ikke bliver produceret mere og som de bruger hos hans dp og jeg er helt vild med den på dgs.dk og spurgte så indehaver om hun ville sende den med posten da hun bor på Sjælland og jeg bor i det midtjyske, men det ville blive alt for dyr ifh. til prisen, så ringede til min lillebror samme dag som bor på Frederiksberg og spurgte om han manglede at købe gave til hans nevø for så havde jeg verdens bedste ide og han gik med på at mødes med hende og betale de 100kr. og så overlod jeg derefter kommunikationen til de to - da det er de to, der skal mødes inde i byen for at gøre handlen.. jeg har så spurgt min bror for et par dage siden om først og fremmest hvad han ønsker sig - ingen svar, dernæst om han har mødtes med hende sælgeren - ingen svar ( dette er ikke noget nyt!) Så jeg skriver til sælger og spørger om de har handlet, nej svarer hun så og undrer sig også... så blev jeg vred og ringede til min mor for at høre om hun havde løbende kontakt med min bror og det havde hun, så sent som igår... og fortæller mig så at han kommer ned til dem imorgen aften, dvs. onsdag aften?! Nu er jeg efterhånden i det røde felt og så vred at jeg tænker, at han slet ikke skal have en gave til jul når han ikke engang på en måned kan få taget sig sammen til at mødes med hende, som han har aftalt og mig om den lille bitte gave/tjeneste.
Min mand syntes så at jeg stadigvæk skal give ham en gave, men jeg er bare så sur over at han igen ikke gør noget han siger han vil.
Håber han når det - men ved nærmest i mit hjerte at jeg bliver skuffet. Det var bare verdens bedste gave i mine øjne til vores dreng, og os som forælder - idet vi alle er helt vildt begejstrede for den. Og nu ser det ud til ikke at blive til noget pågrund af ham...
Så hvad siger I - stem med hjertet.
Selvfølgelig skal han have en gave til jul - ligesom de andre. Han giver vel også jer en gave? Hvis i tilbageholder gaven pga. det, synes jeg ærlig talt at det er lidt småligt :/
Ja, det er pisse tarveligt af ham - men sådan er mange mænd.. og han ved vel ikke hvor vigtigt det egentlig er for dig?
Hvis det var så vigtigt - så måtte i jo betale det ekstra det ville koste, så i kunne få den sendt hjem 
Synes bestemt ikke at sådan en ting skal ødelægge forholdet til din bror.
Anmeld