Træt træt træt og TRÆT!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Camillos

Jeg har Overhovedet INGEN energi... Slet slet ikke.. Føler mig lad og doven, og jeg er faktisk LAD OG DOVEN! 

Argh... Har ikke engang overskud til sex (undskyld) Men hvordan F..... får man så en BABY? 

Synes slet ikke det fair.. Dårlig dag... dårlige dage... er bare så træt.. 

Ville bare lige af med lidt af mit ..... 

Er drænet for energi og Humør.... Håber snart det er overstået! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Nessie

Det kunne da godt lyde som om du har brug for en lille pause fra alt det babypjat.

Jeg kan kun anbefale det, det virkede for os, og man bliver virkelig træt i hele den proces

Anmeld

20. december 2011

Camillos

Nessie skriver:

Det kunne da godt lyde som om du har brug for en lille pause fra alt det babypjat.

Jeg kan kun anbefale det, det virkede for os, og man bliver virkelig træt i hele den proces

Ja, jeg tror det også .. Men i øjeblikket er det ikke så meget Baby der trykker, har faktisk psykisk ikke rigtig skænket det en tanke. 

Jeg har lige haft influenza (stadigvæk lidt syg). Jeg skal arbejde de næste 8 dage. Vi står og skal flytte den 30 Dec og alt det bolig roderi papirer der skal være styr på M.m. Samt jul og nytår  Der er ikke noget at sige til jeg er træt .. gider bare ikke være træt det har jeg faktisk ikke rigtig tid til 

Men tak fordi du ville kommentere mit sure og Tvære indlæg. Havde bare brug for at komme af med det hele. 

Anmeld

22. december 2011

Nessie

Camillos skriver:

Ja, jeg tror det også .. Men i øjeblikket er det ikke så meget Baby der trykker, har faktisk psykisk ikke rigtig skænket det en tanke. 

Jeg har lige haft influenza (stadigvæk lidt syg). Jeg skal arbejde de næste 8 dage. Vi står og skal flytte den 30 Dec og alt det bolig roderi papirer der skal være styr på M.m. Samt jul og nytår  Der er ikke noget at sige til jeg er træt .. gider bare ikke være træt det har jeg faktisk ikke rigtig tid til 

Men tak fordi du ville kommentere mit sure og Tvære indlæg. Havde bare brug for at komme af med det hele. 

Jeg har selv gået og hostet og snøftet i 3 uger nu, og overskuddet er bare ikke det samme som det plejer at være.

Det lyder da ærlig talt også som om I har nok at se til, ikke noget at sige til at du er møg træt.

Håber det bliver lidt bedre efter nytår, når I er kommet lidt på plads og har fået styr på det hele (eller det meste )

Glædelig jul til jer

Anmeld

22. december 2011

Camillos

Nessie skriver:

Jeg har selv gået og hostet og snøftet i 3 uger nu, og overskuddet er bare ikke det samme som det plejer at være.

Det lyder da ærlig talt også som om I har nok at se til, ikke noget at sige til at du er møg træt.

Håber det bliver lidt bedre efter nytår, når I er kommet lidt på plads og har fået styr på det hele (eller det meste )

Glædelig jul til jer

Tak skal du ha nessie og i lige måde...  Ja det bliver rart at komme på plads! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.