Mor er så stolt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. december 2011

twinny

Godaften, tøser...

Jeg synes bare lige i skal høre...

Drengene blev vaccineret igår (3 måneders vaccination), de klarede det bare så stolt...

Der har ingenting været.. hverken feber eller noget.. De har bare sovet lidt ekstra...

De er simpelthen så skønne...

Det er dog super hårdt i øjeblikket, da de sene aftentimer vælger de at græde på skift hele aften...

Håber snart det går over...

SP kommer først sidst i jan  Hun var i start dec... Er det normalt der går så lang tid før hun kommer igen? Og hun sagde det nok var sidste gang..??? Der er de 4 måneder...

Glædelig jul til jer alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Filippa & Liva

Dejligt at læse.

det er nogle skønne drenge I har jer.

Jeg tror nu det er helt normalt ang. sp.

Her kommer hun igen på torsdag og det er en måned siden hun var hos os sidst. derefter går der to måneder før hun kommer igen.

Hvor store er dine basser blevet?

Anmeld

20. december 2011

twinny

BigBabyWish skriver:

Dejligt at læse.

det er nogle skønne drenge I har jer.

Jeg tror nu det er helt normalt ang. sp.

Her kommer hun igen på torsdag og det er en måned siden hun var hos os sidst. derefter går der to måneder før hun kommer igen.

Hvor store er dine basser blevet?

hun havde ikk vægten med... men på badevægten vejede de 5,4 og 5,1 i starten a dec...

hva med din pige???

Anmeld

20. december 2011

lycly

twinny skriver:

Godaften, tøser...

Jeg synes bare lige i skal høre...

Drengene blev vaccineret igår (3 måneders vaccination), de klarede det bare så stolt...

Der har ingenting været.. hverken feber eller noget.. De har bare sovet lidt ekstra...

De er simpelthen så skønne...

Det er dog super hårdt i øjeblikket, da de sene aftentimer vælger de at græde på skift hele aften...

Håber snart det går over...

SP kommer først sidst i jan  Hun var i start dec... Er det normalt der går så lang tid før hun kommer igen? Og hun sagde det nok var sidste gang..??? Der er de 4 måneder...

Glædelig jul til jer alle...

Årh hvor godt at de tog det pænt og ikke reagerede på det med feber. Man siger jo ellers at hver 2. barn får feber, så heldigt at ingen af dem fik det

Ang. SP, så er der også et 8 måneders besøg og ellers så ringer du jo bare hvis du føler behov for et ekstra besøg. En SP følger børnene til de er 2 år

Anmeld

20. december 2011

Nessie

Hos os kom SP sidste gang da Daniel var 8 mdr.
Hun skulle lave en Boel-test, og derefter kom hun kun hvis vi ringede efter hende

Anmeld

20. december 2011

Filippa & Liva

twinny skriver:

hun havde ikk vægten med... men på badevægten vejede de 5,4 og 5,1 i starten a dec...

hva med din pige???

Det er da også en fin størrelse de har.

Jamen her vejede hun 5 kg og var 62 lang da sp var her for en måned siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.