Allerede tænder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2011

RiUL

Hej piger

Kan det virkelig passe at min søn på 3 mdr og 9 dage allerede er ved at få en fortand i overmunden?

Han savler meget og tygger i vores fingre, og jeg synes jeg kan mærke noget spidst i gummerne, og synes jeg kan ane en lille hvid spids?

Hilsen Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

maria_wlt

RiUL skriver:

Hej piger

Kan det virkelig passe at min søn på 3 mdr og 9 dage allerede er ved at få en fortand i overmunden?

Han savler meget og tygger i vores fingre, og jeg synes jeg kan mærke noget spidst i gummerne, og synes jeg kan ane en lille hvid spids?

Hilsen Rikke

Ja det kan det nemt være.. Min søn fik den første som 3 mdr Det kan også være det de kalder en tandperle..

Anmeld

20. december 2011

Tona

RiUL skriver:

Hej piger

Hilsen Rikke

Det er lidt tidligere end gennemsnittet, men ikke uhørt. Nogle børn bliver sågar født med en tand

Anmeld

20. december 2011

VNB

RiUL skriver:

Hej piger

Hilsen Rikke

ork ja det kan nemt passe 

min søn fik de 2 forreste forneden da han var lige knap 4 måneder gammel. (3mdr og 3 uger gammel) og de kom begge to på én gang. 

Nu er han 1 år og har 12 tænder!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.