kort til dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. december 2011

roenlund

hej tøser håber at i kan hjælpe mig, jeg er ikke så god til at formulere mig på slrift men vil gerne skrive et kort til vores dp sammen med gaven så hun for at vide hvor meget det har betydet den gode start liam har fået selvom den ikke har været nemt (han sov ik de første par mdr)

Så piger hvad ville i skrive i sådan et kort...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Lone Jakobsen

roenlund skriver:

hej tøser håber at i kan hjælpe mig, jeg er ikke så god til at formulere mig på slrift men vil gerne skrive et kort til vores dp sammen med gaven så hun for at vide hvor meget det har betydet den gode start liam har fået selvom den ikke har været nemt (han sov ik de første par mdr)

jeg har fået de sødeste kort i år, og der står bla. hvor glade børnene er for at være her og hvor meget den glæde betyder for forældrene

sådan noget betyder super meget for en dagplejemor. og det varmer rigtigt meget.

Anmeld

20. december 2011

come2

roenlund skriver:

Jeg ville skrive noget i stil med :

kære ___

Vi ønsker dig og din familie en glæde jul, samt et godt og lykkebringede nytår.

Tusind tak for året der gik, og en særlig tak fordi du har taget dig godt imod mig, og sørget for jeg er faldet godt til i dagplejen.

Mange hilsner fra Liam

Anmeld

20. december 2011

roenlund

Lone Jakobsen skriver:

jeg har fået de sødeste kort i år, og der står bla. hvor glade børnene er for at være her og hvor meget den glæde betyder for forældrene

sådan noget betyder super meget for en dagplejemor. og det varmer rigtigt meget.

det er lige det jeg gerne vil sige jeg ved bare ikke helt hvordan jeg skal få det skrevet...

Anmeld

20. december 2011

roenlund

come2 skriver:

Jeg ville skrive noget i stil med :

kære ___

Tusind tak for året der gik, og en særlig tak fordi du har taget dig godt imod mig, og sørget for jeg er faldet godt til i dagplejen.

Mange hilsner fra Liam

det er et rigtig godt forslag, jeg havde tænkt på at skrive det fra Liam...

Anmeld

20. december 2011

roenlund

Andre der kan hjælpe mig, synes ikke helt den er på plads endnu...

Anmeld

20. december 2011

roenlund

Hvordan lyder dette:

Kære _________

Tusind tak for det ½ år der er gået, og en særlig tak fordi du har taget så godt imod mig, og sørget for at jeg er faldet godt til. Jeg er glad helt ind i sjælen for at jave dig som dagplejer (og det betyder rigtig meget for mine forældre)

Mange hilsner fra Liam (og forældre)

Det med glad ind i sjælen er et udtryk hans dp bruger...

Anmeld

20. december 2011

camillakrath

roenlund skriver:

Hvordan lyder dette:

Kære _________

Tusind tak for det ½ år der er gået, og en særlig tak fordi du har taget så godt imod mig, og sørget for at jeg er faldet godt til. Jeg er glad helt ind i sjælen for at jave dig som dagplejer (og det betyder rigtig meget for mine forældre)

Mange hilsner fra Liam (og forældre)

Det med glad ind i sjælen er et udtryk hans dp bruger...

Det lyder super

Vi har næsten skrevet det samme

Anmeld

20. december 2011

roenlund

camillakrath skriver:

Det lyder super

Vi har næsten skrevet det samme

Tak  er glad for at det ikke er helt hen i vejret... er mega træt så kunne sagtens have skrevet noget volapyk....

Anmeld

20. december 2011

NoName

Hvor sjovt, jeg skulle lige til at oprette en tråd med samme emne

Jeg har skrevet følgende, men er i tvivl om om det er for personligt, er det for langt?

Kære____

Først vil vi gerne sige tusind tak fordi du passer så godt på vores datter. Du har sørget for at hun er faldet godt til og vi er utroligt glade for at have dig som vores dagplejer. Vi synes det er så skønt at hente en glad datter hver dag, og at i hygger jer med udflugter, og aktiviter både ude og hjemme er bare alletiders. Selvom hun ikke springer i armene på dig hver morgen ved vi at hun er rigtig glad for dig.

Dernæst vil jeg lige undskylde for at jeg er et frygteligt sludrechartol, og at jeg er lidt lang tid om at komme ud af døren indimellem.

Til sidst vil vi gerne ønske dig og din skønne familie en rigtig glæelig jul samt et godt og lykkebringende år 2012.

NoName

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.