Ville i tage den chance?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. december 2011

NJN

Min kæreste spurgte igår, om han måtte rejse til England i 4 uger med skolen efter endt skoleforløb i april.. 

Det må han gerne for min skyld, da det er en stor oplevelse som han rigtig gerne vil være med til..

Vi kom til at snakke om hvornår han skulle afsted og hvornår han ville være hjemme igen..

Og hans hjemkomst, ville være på min termin den 30 maj.. 

Ville i tage den chance? Fordi i princippet kunne jeg jo godt føde før tid, selvom jeg er førstegangs gravid? Og det ville da ikke være særlig fedt for ham at gå glip af hans førstefødtes fødsel..

Og jeg ønsker da også at han kommer med til fødslen af vores barn! 

Vil bare lige hører jer, ville i tage denne chance? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

channie-g

NJN skriver:

Min kæreste spurgte igår, om han måtte rejse til England i 4 uger med skolen efter endt skoleforløb i april.. 

Det må han gerne for min skyld, da det er en stor oplevelse som han rigtig gerne vil være med til..

Vi kom til at snakke om hvornår han skulle afsted og hvornår han ville være hjemme igen..

Ville i tage den chance? Fordi i princippet kunne jeg jo godt føde før tid, selvom jeg er førstegangs gravid? Og det ville da ikke være særlig fedt for ham at gå glip af hans førstefødtes fødsel..

nix ville værken jeg eller min fyr...

vi havde lavet en regl om 0 byture fra 30 dage og frem til min termin hvilket viste sig at være fint nok da jeg gik i fødsel 22 dage før min termin og han var ude efter 16 timer...

Anmeld

20. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

Ja det ville jeg. England er ikke så langt væk, så han kan være hjemme på nogle få timer

Anmeld

20. december 2011

Corn

nu gaar der jo nemt en del timer, fra du ved at nu er det nu, og indtil du har foedt, saa naar han ikke er laengere  vaek, saa er han jo hurtigt hjemme, og kan naa det hvis det skulle vaere...

Anmeld

20. december 2011

MorTilEn2013Dreng

nej ville jeg ikke turde.. man ved jo aldrig hvornår den lille havde tænkt sig at komme

Anmeld

20. december 2011

SussieThyssen

NJN skriver:

Nej ikke hvis det går hen og kommer så tæt på.

Kvinder er jo forskellige og nogle har det jo med at føde før tid.
Altså jeg kunne forstå hvis det bare drejede sig om en uges tid op mod termin..det gjorde mine ungers far også, men 4 uger og så først være hjemme termindsdagen...nej det ville jeg ikke gå med til.

Men vi er jo alle forskellige og hvis du har det fint med at du kan risikere at føde før han kommer hjem, jamen så er det jo helt som det skal være.
Det er jo ikke et job han skal passe, hvor han fx er sømand og bliver NØDT til at tage afsted, så når muligheden er der for at sige fra, så ville jeg helt sikkert gøre det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2011

lycly

Jeg havde ikke taget den chance. Jeg sagde til min kæreste at han ikke måtte befinde sig mere end en halv times kørsel væk fra mig de sidste 3 uger op til fødslen Tanken om at han ikke kunne være der til fødslen kunne jeg slet ikke holde ud. Og når jeg tænker tilbage nu, ved jeg slet ikke hvordan jeg skulle have klaret det,uden at have ham med

Anmeld

20. december 2011

Nemesis

tjaaa Nu er england ikke så langt væk og med mindre du er superføder så kan der jo nemt gå op til et døgn inden du har født.

Her var faderen ikke med til vores første barn da han sad i rusland, så han kom hjem 24 timer efter. Jeg havde tilgengæld min søster med og det fungerede helt fantastisk, måske de kunne være en nødløsning hos jer også HVIS det skulle ske han ikke kan nå hjem!

:-) Sisse

Anmeld

20. december 2011

Nille-pigen

jeg ville ikke tage chancen, da der så ville være en risiko for, at han ville gå glip af fødslen... og det har hverken han eller jeg lyst til at det sker... vi har rigeligt i at han måske er på arbejde i Slagelse, hvis jeg går over termin og da det ligger til familien at fødslerne går hurtigt (max 4 timer), er det allerede et stort problem at det tager 3½ time i tog at komme hjem, og så skal man jo også først finde et tog.... 

Anmeld

20. december 2011

FrkZier

NJN skriver:

ved at hverken min kæreste eller jeg ville turde at tage den chance! ville simpelthen være for bange for at han ikke var med til fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.