Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Skriver lige som Ano. da min søster kan kigge forbi siden Hun ønsker sig nogle billeder i gave af mig, så har været i gang med at male.. men ved ikke om jeg er tilfreds.. kan jeg godt være bekendt at give dem?
Skriver lige som Ano. da min søster kan kigge forbi siden
Hun ønsker sig nogle billeder i gave af mig, så har været i gang med at male.. men ved ikke om jeg er tilfreds.. kan jeg godt være bekendt at give dem?
de er vild flotte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De er da vildt fede!! Måske lidt mørke?? Men det kan også være hvordan lyset/blitzen lige falder...
Du må gerne give dem til mig
Stumpen skriver: De er da vildt fede!! Måske lidt mørke?? Men det kan også være hvordan lyset/blitzen lige falder... Du må gerne give dem til mig
Takker :-) de er lysere i virkeligheden
mulle7430 skriver: de er vild flotte
Tak .. ih håber hun ka li dem
Malou&Anders skriver: synes det er smukt gid jeg var så dygtig til det,,
synes det er smukt gid jeg var så dygtig til det,,
1000 tak - det er bare med at prøve.. synes det er sjovt at male
Rikke skriver: Synes de er vildt flotte, ville blive rigtig glad hvis det var mig der fik dem i gave
Synes de er vildt flotte, ville blive rigtig glad hvis det var mig der fik dem i gave
1000 tak - håber virkelig hun kan lide dem :-) Hun ønskede med citater, så det har hun fået
De er super flotte- og jeg ville kun synes de var endnu smukkere hvis jeg fik dem af min søster
Malunsesmutti skriver: De er super flotte- og jeg ville kun synes de var endnu smukkere hvis jeg fik dem af min søster
ihh det var sødt sagt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128