brunt udflåd???? måske gravid????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Tona

Anonym skriver:

håber at det er det samme jeg oplever så! HVor mange dage havde du det brune udflåd? 

mit er nærmest stoppet igen... der var ikk rigtig noget igår aftes og her til morgen slet ikke noget... 

underlig krop jeg har!!!! 

Jeg husker det ikke præsis, men nok omkring 4 døgn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Jeg husker det ikke præsis, men nok omkring 4 døgn...

jeg har stadig det brune... fatter ingenting... min test var negativ i morges... 

jeg har søgt og søgt og søgt på nettet, men jeg synes det er svært at blive klog på 

min mens burde komme imorgen eller lørdag... men der er ikke tegn på den endnu... (altså ud over det brune HVIS det er et tegn...) 

jeg er faktisk ret ked af at min krop opfører sig så mærkeligt... 

Anmeld

23. december 2011

Tona

Anonym skriver:

jeg har stadig det brune... fatter ingenting... min test var negativ i morges... 

jeg har søgt og søgt og søgt på nettet, men jeg synes det er svært at blive klog på 

min mens burde komme imorgen eller lørdag... men der er ikke tegn på den endnu... (altså ud over det brune HVIS det er et tegn...) 

jeg er faktisk ret ked af at min krop opfører sig så mærkeligt... 

Hvis det var mig ville jeg tage et par teste mere løbende i denne uge og hvis der stadig den stadig ikke bliver positiv/der kommer gang i menstruation så ville jeg tage et smut forbi lægen  

Nogle kan ikke teste positivt tidligt i forløbet. Krydser fingre for at du er gravid

Anmeld

28. februar 2012

IngenKoPåIsen

Anonym skriver:

Jeg har forventet mens dag/test dag på lørdag! Den 24 dec 

Jeg oplevede at have en lille smule blodigt udflåd i søndags efter jeg havde tisset (ca 2+6/3+0). Jeg kunne se det på papiret da jeg tørrede mig, men ellers var der ikk noget. og det kom kun denne ene gang. 

jeg har igår aftes og en enkelt gang i dag nu oplevet at have lys-brunt udflåd (igen når jeg tørrede mig) det er blandet med alm. udflåd. 

Jeg har ingen mens smerter, men en del "rumsteren" i underlivet og så føles det lidt som om jeg er ved at få blærebetændelse? (?!) Altså det svier lidt når jeg tisser... 

Nogle er jer kloge piger som har prøvet/hørt om noget lignende? 

(Er idag ca 3+2/3+3 hvis jeg er gravid)

Rigtig dejlig december dag til alle jer derude! 

Var du så gravid? 

Anmeld

2. marts 2012

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

Var du så gravid? 

nej desværre...  

og det er stadigvæk ikke lykkes mig at blive det 

det brune kommer hver måned nu... Altså det kommer ca 1 uge før forventet mens.. så det er åbenbart sådan min krop fungerer. 

Håber snart vi er heldige! 

Anmeld

12. marts 2012

IngenKoPåIsen

Anonym skriver:

nej desværre...  

og det er stadigvæk ikke lykkes mig at blive det 

det brune kommer hver måned nu... Altså det kommer ca 1 uge før forventet mens.. så det er åbenbart sådan min krop fungerer. 

Håber snart vi er heldige! 

Håber jeg også! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.