Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Toshiba skriver: der har været indsamling til lille Viktor og hans mor og far. Viktor kom til verden for 10 dage siden - født i uge 28
der har været indsamling til lille Viktor og hans mor og far.
Viktor kom til verden for 10 dage siden - født i uge 28
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Toshiba skriver: SIkkePIRRPi der har været indsamling til lille Viktor og hans mor og far. Viktor kom til verden for 10 dage siden - født i uge 28
SIkkePIRRPi
Toshiba skriver: skriv her - så får i kode til albummet i privat besked.. Så ikke modtagerne kan se hvad den indeholder - før den kommer frem... HUSK at citere - eller kan jeg ikke garantere jeg får set i har skrevet - skal hoppe ind og ud jo
skriv her - så får i kode til albummet i privat besked..
Så ikke modtagerne kan se hvad den indeholder - før den kommer frem...
HUSK at citere - eller kan jeg ikke garantere jeg får set i har skrevet - skal hoppe ind og ud jo
jeg vil også gerne bede om en kode
med hertil
Maja84 skriver: Sikke en god ide, ærgeligt jeg først ser det nu. Håber gaven vil give lidt godt i den svære tid
Sikke en god ide, ærgeligt jeg først ser det nu. Håber gaven vil give lidt godt i den svære tid
dét er jeg sikker på
Toshiba skriver: dét er jeg sikker på
vil også gerne bede om kode
Knuz Jannie
heaven skriver: vil også gerne bede om kode Knuz Jannie
shit, hvor er dt nogel flotte gaver altså..... dem bliver de garanteret glade for - flot initiativ
Jannie
heaven skriver: shit, hvor er dt nogel flotte gaver altså..... dem bliver de garanteret glade for - flot initiativ Jannie
tak det viser så FLOT at alene kan man ikke gøre så meget - men står vi SAMMEN kan vi
jeg vil gerne se jeres flotte initiativ
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128