Mis nusser baby i søvn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

come2

Maja88 skriver:

det er jo hver mand sin mening..

hva skulle der da ske?

Hvis man har et dyr derhjemme, som man lader være sammen med barnet har man jo nok tillid til dyret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

DK

Maja88 skriver:

jeg ved lige præcis hvad du mener Ditte

Jeg synes det er SÅ dejligt for de forældre der formår at videregive et skønt forhold mellem dyr og mennesker til deres børn.

Det er bare ikke mig.

Jeg får gåsehud når jeg ser folk lade hunden slikke den nyfødte i hovedet, eller lege vildt sammen på gulvet med en 1 årig. Jeg er SÅ bange for at dyrene kommer til at skade børnene. Hvis ungen lige kommer til at gøre det forkerte og hunden lige har en dårlig dag.

Jeg siger ikke at folk skal lade være. Jeg siger bare at jeg ikke vil. Aldrig.

Anmeld

20. december 2011

Maja88

DK skriver:

Jeg synes det er SÅ dejligt for de forældre der formår at videregive et skønt forhold mellem dyr og mennesker til deres børn.

Det er bare ikke mig.

Jeg får gåsehud når jeg ser folk lade hunden slikke den nyfødte i hovedet, eller lege vildt sammen på gulvet med en 1 årig. Jeg er SÅ bange for at dyrene kommer til at skade børnene. Hvis ungen lige kommer til at gøre det forkerte og hunden lige har en dårlig dag.

Jeg siger ikke at folk skal lade være. Jeg siger bare at jeg ikke vil. Aldrig.

jeg er også meget sådan fanatisk omkring det punkt med bakterier osv...

men nu er lille tøsen kommet i en dp hvor der er hund og det skulle jeg lige over

Anmeld

20. december 2011

patella

DK skriver:

Uhhhh INGEN kat/andet dyr var nogensinde kommet så tæt på min baby.

Lige præcis det samme tænker jeg - men sødt er det da

Anmeld

20. december 2011

morethanperfect

Nååårh .. Jeg syns det er fantastisk

Og jeg tror på , at jo mere man beskytter børn for dyr og bakterier , jo større er sandsynligheden for der blir allergiker

Anmeld

20. december 2011

twinny

morethanperfect skriver:

Og jeg tror på , at jo mere man beskytter børn for dyr og bakterier , jo større er sandsynligheden for der blir allergiker

enig...

Anmeld

20. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
morethanperfect skriver:

For 2-3 år siden læste jeg en tysk undersøgelse, der sagde at børn med hund er mindre allergiske end andre børn

Anmeld

20. december 2011

SussieThyssen

Nu er der jo også stor forskel på hunde og katte.
En hund har ikke den samme tolerancereterskel som en kat, og en kat holder sig helt væk, hvis den ikke kan lide børn..det gør en hund ikke.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2011

Lihan88

Jeg har selv to dejlige katte og kan simpelthen gøre ALT ved dem, uden de gør noget.. Det samme kan min bonus datter  Så er helt rolig vedr. bebsens ankomst til april

Anmeld

20. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
DK skriver:

Uhhhh INGEN kat/andet dyr var nogensinde kommet så tæt på min baby.

Jeg har det på sammemåde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.