Nu ved jeg hvorfor vi er syge hele tiden.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. december 2011

An&Jo

Både sønnike og jeg har lagt på skift her den sidste måned, og specielt jeg kan slet ikke blive rask igen..

Nu sidder jeg så under vinduet, og det trækker jo helt sygt ind derfra.. Så kan jeg sq da godt forstå vi ikke kan over det her sygdom.. ØV jeg synes det er noget træls noget, og nu glæder jeg mig bare endnu mere til at vi får noget andet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Bshizzle

An&Jo skriver:

Både sønnike og jeg har lagt på skift her den sidste måned, og specielt jeg kan slet ikke blive rask igen..

Nu sidder jeg så under vinduet, og det trækker jo helt sygt ind derfra.. Så kan jeg sq da godt forstå vi ikke kan over det her sygdom.. ØV jeg synes det er noget træls noget, og nu glæder jeg mig bare endnu mere til at vi får noget andet..

Kan du ikke tætte eller sætte noget for vinduet ?

Ligger i begge lige op af vinduet eller ?

Der er nu osse meget virus/influenza ligende i ømløb i øjeblikket.

Anmeld

20. december 2011

An&Jo

Bshizzle skriver:

Kan du ikke tætte eller sætte noget for vinduet ?

Ligger i begge lige op af vinduet eller ?

Der er nu osse meget virus/influenza ligende i ømløb i øjeblikket.

jeg har fået virus og halsbetændelse raget til mig, og jeg skal forvente at der går 14 dage endnu inden jeg er helt på dubberne igen..

Vi sover heldigvis ikke op af noget vindue, men jeg sad lige i sofaen i den side der er under vinduet, og føj jeg kom til at fryse..

desværre er vores vinduer sådan at man ikke kan lægge noget der, men må have fat på viceværten for det duer jo ikke..

Anmeld

20. december 2011

Chris86

An&Jo skriver:

jeg har fået virus og halsbetændelse raget til mig, og jeg skal forvente at der går 14 dage endnu inden jeg er helt på dubberne igen..

Vi sover heldigvis ikke op af noget vindue, men jeg sad lige i sofaen i den side der er under vinduet, og føj jeg kom til at fryse..

desværre er vores vinduer sådan at man ikke kan lægge noget der, men må have fat på viceværten for det duer jo ikke..

Har haft samme problem, men ku liiige få noget køkkenrulle skubbet ind i sprækkerne med en saks Måske du ku også?

Anmeld

20. december 2011

An&Jo

Chris86 skriver:

Har haft samme problem, men ku liiige få noget køkkenrulle skubbet ind i sprækkerne med en saks Måske du ku også?

uha, det tør jeg ikke at prøve på.. vi skal forhåbentlig flytte start-midt februar, så ville være ked af hvis noget gik i stykker.. :/

Men synes det er træls.. dog ved jeg det jo nu, og så må vi have lidt varmere tøj på end sædvanlig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.