kurv til min søster :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Chraz

serinasmor skriver:

hmmm ...

hvad med noget lækker the / kaffe fra en specialforretning?? 

ellers som en anden sagde .. nogle rigtigt lækre  produkter, og stearinlys osv så hun kan lave lidt hjemmespa

ja det synes jeg også er en rigtig god ide. Hun har fødselsdag i januar så måske kunne man kompinere det og give et gavekort til noget massage ligende noget, for ved hun døjer med ryggen også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

SS82

Pia. skriver:

Sikke en sød tanke ...

Hvad med lidt lækre produkter - en god neglelak, en ansigtscreme en body lotion god kaffe eller the (alt efter hvad hun er til)

en god Chokolade (med et høj kakao indhold - så er den ikke lige så usund) nødder, mandler eller andre tørrede frugter.

Nede i kurven kunne du også lægge en lille engel (Imerco har sådan nogle fortiden) de betyder forskellige ting - så måske hun skulle have en der symbolisere kærlighed eller en skyts engel...

Og så kortet prikken over i'et - det er jo gerne det der har aller mest betydning...

Håber du finder på en sød idé...

Knus Pia.

Lige min tanke :0)

Anmeld

20. december 2011

malo

Chraz skriver:

Hej ladies

Sagen er den at jeg rigtig gerne vil vise min søster at jeg er virkelig taknemmelig for al den støtte hun har givet mig genem tiden. Og jeg tænkte på at lave en kurv og et kort til hende. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal putte i den

Jeg ved at hun har planer om at tabe sig her efter nytår så det skal ikke være alt for usundt, men heller ikke noget alt for kedeligt

Har i nogle gode tips til hvad der kunne være lækkert at putte i?

Hvis ikke det skal være spiseligt, så et lækkert blad, en håndcreme noget til hende selv. Fx. et lille fotografi i ramme af jer to sammen, et gavekort til en cafétur jer to sammen.

Anmeld

20. december 2011

Chraz

malo skriver:

Hvis ikke det skal være spiseligt, så et lækkert blad, en håndcreme noget til hende selv. Fx. et lille fotografi i ramme af jer to sammen, et gavekort til en cafétur jer to sammen.

Det må både gerne vær spiseligt og uspiseligt Sådan en rigtig god blanding

Anmeld

20. december 2011

Chraz

Ihhh tak for alle jeres svar Det er dejligt med en masse inspiration

Anmeld

20. december 2011

tinasmor

Hej ladies

Sagen er den at jeg rigtig gerne vil vise min søster at jeg er virkelig taknemmelig for al den støtte hun har givet mig genem tiden. Og jeg tænkte på at lave en kurv og et kort til hende. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal putte i den

Jeg ved at hun har planer om at tabe sig her efter nytår så det skal ikke være alt for usundt, men heller ikke noget alt for kedeligt

Har i nogle gode tips til hvad der kunne være lækkert at putte i?

Hvad med noget fra jeres barndom?

Et billede i en flot ramme (hvor I var børn)

Noget lækkert som hun elskede som lille

En creme eller noget make-up

bio billeter

bruch gavekort

har hun børn så ti turs klippekort til børnepasning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.