Jer der har den nye iPhone 4s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. december 2011

FrkT

Er I tilfredse med den???

Jeg var desværre så hulans uheldig i går at jeg spildte the ud over både min computer og min mobil. Computeren kan muligvis semi-reddes (fungerer med et ekstern tastatur til), men mobilen er altså bare KAPUT!

Så skal ud og have en ny telefon i dag.... og har et stykke tid overvejet om jeg skulle prøve at begive mig ud i iPhones verden.. den jeg har nu er en HTC Incredible S, og jeg er såmænd glad for den, men synes den nye iPhone trækker lidt, især nu hvor den har fået 8 MP kamera ligesom min HTC også har 

Så hvad vil I anbefale? Og størrelsesmæssigt, har det så meget at sige om den har 16, 32 eller 64 GB plads?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

annec

Jeg har den nye Iphone 4s og den kan jeg i hvert fald anbefale

Anmeld

20. december 2011

S.Maria

Nu har jeg ikke den nye 4s men 4´eren og synes da du skulle prøve at købe dig en iphone. Jeg er ihvertfald rigtig tilfreds med min. Har købt min hos telia da der er forsikring med i prisen så hvis uheldet skulle være ude som du har oplevet så kan jeg bare få en ny.

Med hensyn til størrelse, har jeg en 16GB og det er mere end rigeligt til mig. Har taget en masse billleder og videoer, og der er stadig meget plads tilbage.

Anmeld

20. december 2011

K&S

annec skriver:

Jeg har den nye Iphone 4s og den kan jeg i hvert fald anbefale

Anmeld

20. december 2011

FrkT

Nå det blev som jeg lidt havde forventet, at jeg må VENTE på min nye telefon....

Har bestilt en hvid med 32 GB, men har sagt at jeg også kan acceptere en med 16 GB og 64 GB og også i sort, hvis det er... kommer lidt an på hvor længe jeg skal vente på den.

Men glææææder mig! Så håber jeg virkelig den er det værd!

Tillægsspørgsmål.... har I købt den der forsikring til jeres iPhone? Tænker jeg vil købe den for 2 år... men synes godt nok også det er noget dyrt med 79 kr om måneden. Men det ville bare være surt ikke at have den, hvis der nu skete noget med den...

Anmeld

20. december 2011

Fam. Madsen

FrkT skriver:

Nå det blev som jeg lidt havde forventet, at jeg må VENTE på min nye telefon....

Har bestilt en hvid med 32 GB, men har sagt at jeg også kan acceptere en med 16 GB og 64 GB og også i sort, hvis det er... kommer lidt an på hvor længe jeg skal vente på den.

Men glææææder mig! Så håber jeg virkelig den er det værd!

Tillægsspørgsmål.... har I købt den der forsikring til jeres iPhone? Tænker jeg vil købe den for 2 år... men synes godt nok også det er noget dyrt med 79 kr om måneden. Men det ville bare være surt ikke at have den, hvis der nu skete noget med den...

mig og min mand har iphone 4's den er købt ved telmore hvor der er forskekring med i prisen så ingen mere pris der. ellers vil jeg helt klart anbefalde dig og få en forskering med til den. da de bare bytter til ny, hvis der skulle komme kaffe eller ligene i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.