Min lille pige er syg for første gang :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2011

Zelinasmor

Øv!! Min lille prinsesse på 3 uger er blevet syg.

Kæresten og jeg vågnede i nat ved en underlig lyd, der viste sig at være Zelina der hev efter vejret.  Jeg tænkte hun måske havde gylpet eller noget så hun havde fået det galt i halsen, men nej. Det blev ved hele natten og her til morgen. Hun hiver efter vejret og det raller helt vildt. Og så hoster hun sådan en meget tør hoste  

Jeg er bange for at det er min skyld. Pakkede jeg hende nu godt nok ind da vi var ude at gå med barnevognen? Har hun for lidt tøj på? Er det for koldt herhjemme?

Jeg har ringet til lægen og fået tid 13.30, men kan slet ikke falde til ro. Så jeg har ikke rigtig søvet. Jeg er bange for at hun stopper med at trække vejret når jeg sover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

KLN

Uha.. Det lyder ikke rart - hverken for dig eller hende. Ville os være bange for, at det var min skyld hvis det var. Men det er jeg nu sikker på det ikke er. Vi gør jo det bedste vi kan, og gør absolut intet, som vi tror, vil kunne skade vores børn. Og alle bliver jo syge - også vores små elsklinger Desværre..

Pøj pøj hos lægen, er sikker på det bare er lidt forkølelse...

Anmeld

20. december 2011

Jonatansmor

xoxotasha skriver:

Øv!! Min lille prinsesse på 3 uger er blevet syg.

Kæresten og jeg vågnede i nat ved en underlig lyd, der viste sig at være Zelina der hev efter vejret.  Jeg tænkte hun måske havde gylpet eller noget så hun havde fået det galt i halsen, men nej. Det blev ved hele natten og her til morgen. Hun hiver efter vejret og det raller helt vildt. Og så hoster hun sådan en meget tør hoste  

Jeg er bange for at det er min skyld. Pakkede jeg hende nu godt nok ind da vi var ude at gå med barnevognen? Har hun for lidt tøj på? Er det for koldt herhjemme?

Jeg har ringet til lægen og fået tid 13.30, men kan slet ikke falde til ro. Så jeg har ikke rigtig søvet. Jeg er bange for at hun stopper med at trække vejret når jeg sover

Stil hendes hovedgærde på et par bøger, det hjælper min dreng rigtigt meget i disse vintertider.

Nej, det er ikke din skyld, selvfølgeligt pakker du da din datter ordentligt ind? Mærk hende i nakken, har hun en behagelig temperatur dér når hun er ude, er resten også lunt og godt.

Og husk på, forkølelse er sundt, det danner antistoffer og er med til at lave et sundt og stærkt imunforsvar til din lille pige.

Anmeld

20. december 2011

Zelinasmor

Tak begge to. Hun er altid tilpas lun i nakken når vi er ude. Men man kan jo ikke lade være med at spekulere over om man nu har gjort noget galt. Jeg vil prøve det med bøgerne så hun kan få hovedet lidt opad.

Tak for råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.