Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver: Tiden skal nok gå. Selvom den kan føles uendelig lang. hehe. Ja det er en dejlig og spændende tid i går i møde. Husk at nyde det. Og bevare fatningen når testmonsteret er ved at tage over.
Tiden skal nok gå. Selvom den kan føles uendelig lang. hehe. Ja det er en dejlig og spændende tid i går i møde. Husk at nyde det. Og bevare fatningen når testmonsteret er ved at tage over.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: synes tiden er mega lang, og så er det faktisk lidt underligt at sexe af en anden årsag end bare kærlighed til hinanden.. LOL, testmonsteret er her allerede, og ville ønske jeg kunne se nu om der skete noget.. Meen, det er nok alligevel for optimistisk når det kun er en uge siden mens stoppede.. Men jeg nyder det fuldt ud, og glæder mig til at dele det hele med min kæreste, og dele fødslen med en, det hele bliver så fedt.. han glæder sig heldigvis ligeså meget som mig, så det er jo bare endnu mere fedt..
synes tiden er mega lang, og så er det faktisk lidt underligt at sexe af en anden årsag end bare kærlighed til hinanden.. LOL, testmonsteret er her allerede, og ville ønske jeg kunne se nu om der skete noget.. Meen, det er nok alligevel for optimistisk når det kun er en uge siden mens stoppede.. Men jeg nyder det fuldt ud, og glæder mig til at dele det hele med min kæreste, og dele fødslen med en, det hele bliver så fedt.. han glæder sig heldigvis ligeså meget som mig, så det er jo bare endnu mere fedt..
Frk-Lotusblomst skriver:Jaaaaaa.Lige pludselig giver det en helt anden mening at sexe.. Herhjemme skete det også noget oftere. HA HA. Ventetiden er såå lang.. Men testeriet er satme dyrt i længden. Tror de fleste gerne vil vide det så hurtig som muligt, men nej det er nok lidt for optimistisk at kunne se noget nu, før du har haft æl. he he. Ja det må være dejligt at ave det en at dele med nu - når du var alene sidst.. Det er sååå skønt at mærke de er med en og ønsker det som en. Herhjemme er det manden der ønsker det mest.. Og jeg ELSKER det.
Anonym skriver: Jeg tænker at jeg finder de billigste teste og bruger først og hvis de så er negative og mens stadig ikke kommer så investerer jeg i en clearblue, men sidst jeg blev gravid kunne jeg ikke lave en positiv test før jeg var i uge 10, så det blev fastslået ved blodprøver.. Frygter at det samme sker igen for så bliver det dyrt at teste.. hahaFedt at manden ønsker det mest, herhjemme er vi vidst lige gode om at ønske det.. så det er jo bare vildt fedt..
Jeg tænker at jeg finder de billigste teste og bruger først og hvis de så er negative og mens stadig ikke kommer så investerer jeg i en clearblue, men sidst jeg blev gravid kunne jeg ikke lave en positiv test før jeg var i uge 10, så det blev fastslået ved blodprøver.. Frygter at det samme sker igen for så bliver det dyrt at teste.. hahaFedt at manden ønsker det mest, herhjemme er vi vidst lige gode om at ønske det.. så det er jo bare vildt fedt..
Frk-Lotusblomst skriver:Hold da op ja så bliver det yrt hvis du fra 3+ - 10+ tester hver anden dag. haha.. Håber at du kan teste tidligere positiv end sidst..Ja det er rigtig dejligt- altså jeg øsnker det også rigtig rigtig meget, men manden han er bare helt i hopla. Det er sååå dejligt når man er fælles.
Anonym skriver: Ja så bliver det rigtig dyrt.. :O Det er en rigtig fed følelse at være sammen om det..
Ja så bliver det rigtig dyrt.. :O Det er en rigtig fed følelse at være sammen om det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128