Rismælk..det slimer ikke og giver hende den kalk hun har brug for.
Ellers er hun så stor at du kan købe kalktyggetabs til hende på apoteket...til børn naturligvis.
Mine unger fik også tyggetabs, da de er mælkeallergikere, og det gik fint med sådan en.
Jeg går ud fra at din datter får vitamintyggetabs også..så fordi de får en, så er det let nok med en til...iøvrigt smager kalktyggetabsne meget bedre end tyggevitaminerne 
Hold øje med at et barn, der har det som hun, skal have jerndråber..de får meget let blodmangel, pga den manglende appetit.
Jerndråber købes også på apoteket, og jeg plejede at give min den yngste sine i et lille glas saftevand (blandet sød saft).
1 uge om måneden fik han jerndråber.
Du skal iøvrigt ikke regne med at din læge aner en dyt om lungebørns problemer, det er noget man meget ofte selv må finde frem til af bitter erfaring, da dansk videnskab er MEGET langt tilbage hvad det angår.
De fejlbehandlede min søn i næsten 3 år, indtil jeg selv gik på nettet og fik kontakt til amerikanske børnelæger, som omsider stillede den korekte diagnose på ham.
Heldigvis har vi en fantastisk læge, og sammen med ham tog vi selv behandlingen i egne hænder, og fra den dag vendte bøtten...han har ikke været indlagt en eneste gang siden.
Så brug din sunde fornuft..de råd jeg giver dig, kan du uden tvivl bruge..de skader ihverttilfælde ikke det mindste.

Kærligst
Sussie
Anmeld