Ynglings sove stilling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Mamalou

Jeg sover allerbedst, når jeg sover på maven med venstre ben trukket op under mig. Sådan har jeg altid sovet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

lio

på rykken men en fod plantet i madrassen så knæet er oppe med de andet ben henover. Min far sover også sådan men vi begge gør det først når vi er faldet i søvn. Men det låser mine ben så de er rolige.

Hvis mavsen gør ondt ligger jeg i hug med hovedet med mellem knæene uden pude... Fandt ud af det var rart da jeg blev gravid.

Kæresten undrer sig meget om mine stillinger når han vågner.

Anmeld

20. december 2011

Lunae

Zafir skriver:

Drøm sødt. zzz.

Jeg sover på siden med den ene jod støttende på det andet knæ og så bare dynen og hænderne under hovedet og måske dynen lidt mellem benene også

Anmeld

20. december 2011

lycly

Jeg har stemt aflåst sideleje agtigt Ligger på siden med det ene ben under dynen og det andet på tværs henover dynen Skal helst have dynen mellem benene, vane fra graviditeten

Anmeld

20. december 2011

Sofia

HA - jeg elsker svarmulighden med PIPPI

Anmeld

20. december 2011

4xGreve

Maven med venstre ben trukket op... Nøj hvor jeg glæder mig til at kunne det igen... 

Anmeld

20. december 2011

Zafir

Qoco skriver:

på rykken men en fod plantet i madrassen så knæet er oppe med de andet ben henover. Min far sover også sådan men vi begge gør det først når vi er faldet i søvn. Men det låser mine ben så de er rolige.

Hvis mavsen gør ondt ligger jeg i hug med hovedet med mellem knæene uden pude... Fandt ud af det var rart da jeg blev gravid.

Kæresten undrer sig meget om mine stillinger når han vågner.

Haha... fedt

Anmeld

20. december 2011

Zafir

Becks skriver:

Jeg har stemt dem alle, pånær den med Pippi

Farvorit stillingen er på højre side, halvvejs på maven, med en laaaaaang pude (140 cm) ved siden af, hvor venstre ben ligger bukket over den,  de 3 af hovedpuderne skal ligge mellem højre skulder og kind og hjørnet af dynen ligger under højre kind. De 2 andre hovedpuder, ligger ved siden af hovedet

hehe... meget detaljeret...

Anmeld

20. december 2011

Nessie

Jeg starter altid på siden, men vågner ALTID op på ryggen. Som regel har jeg ligget der så længe at jeg har ondt i den når jeg vågner

Jeg har ikke sovet på maven i 15 år, men savner det heller ikke længere.

Min kæreste ville vist få et hysterisk anfald hvis han vågnede, og jeg lå med fødderne på puden, han HADER fødder

Anmeld

20. december 2011

Emily2012<3

Sådan halvt på siden og halvt på maven og så med den ene fod op på modsatte knæ.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.