Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ej det er så pinligt
men jeg er så genert det har taget mig så lang tid at få sagt og det værste er jo at det ikke var slemt
inspireret af en anden tråd fik jeg munden på gled og fortalt gudfar hvorfor han blev valgt
her er først mit svar på tråden
jeg er SÅ dum til den slags og VILDT genert
så jeg spurgte mens jeg lavede noget andet og han blev vildt glad så det blev jeg selvfølgelig også, så ville han vide hvorfor jeg valgte ham og så gik Mille her i sort igen og mumlede noget mens jeg pludselig havde mega travlt med noget igen
men jeg fik da sagt at det var fordi at jeg synes at han var sådan en sød sympatisk og god "dreng" og at jeg holder meget af ham
Han er min gamle barnepiges søn og nu næsten 20 år (dvs 18 til dåben) de er blevet vores familie og han min "fætter" det er dejligt med familie som man selv vælger eller som vælger en
det er også dem vi holder jul med
her er hvad jeg skrev
Hej peter " /> jeg tror faktisk aldrig jeg fik sagt ordenligt til dig hvorfor jeg ville have at du skulle holde tinke dengang til hendes dåb. det er lidt svært at forklare, men du er jo en stor del af mit liv og jeg holder utoligt meget af dig, du er jo min lille fætter (ingen jokes " /> ) i er alle en stor del af vores liv, som den familie vi selv har valgt eller som har valgt os. så er det nu også fordi du har en utrolig god humor " /> og et godt sind i det hele taget (resten er helt sikkert bare ungdom " /> ) jeg har lige siddet og læst en debat omkring hvordan andre har fortalt og fortæller gudmor/far at de skal holde, og blev nok lidt flov over at være så genert at jeg ikke engang kunne fortælle dig hvorfor, aner ikke hvorfor jeg er sådan :/ men ja nogen skal jo være mærkelige " /> jeg synes du havde ret til at vide det. nu jeg har været 1½ år om det så må du godt drille " /> ej Peter du er sku en guttermand " /> og jeg glæder mig til at se jer alle til jul. ♥
sikke det lettede at få det sagt, men helt ærligt 1½ år efter jeg er da
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
flot skrevet.
Det er ikke altid nemt, at skrive det man føler
Nååårrhh..hvor sødt..og SÅ meget kærlighed
Men kære ven....bedre sent end aldrig.
KærligstSussie
tak for jeres søde ord
Uanset hvor sent det bliver sagt er jeg sikker på han er meget glad og rørt over dit valg af ham som gudfar og at du (bedre sent end aldrig) fortæller hvorfor det betød så meget for dig at det blev ham... Det er da en dejlig julegave at få sådan en besked
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128