Su i sverige ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Albatrods.

Godaften alle damer ..  

Lige et par spørgsmål :

Nogen der ved om man får SU når man studerer og læser i Sverige ?

Får man forhøjet børnetilskud når man er enlig, eller hvilken form for støtte er der at få ?

Kan man få bolig støtte mm ?

På forhånd tak ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Albatrods.

ingen??

Anmeld

19. december 2011

.....

Albatrods. skriver:

Godaften alle damer ..  

Lige et par spørgsmål :

Nogen der ved om man får SU når man studerer og læser i Sverige ?

Får man forhøjet børnetilskud når man er enlig, eller hvilken form for støtte er der at få ?

Kan man få bolig støtte mm ?

På forhånd tak ..

Det er noget med at det hedder udenlandsk SU når læser i sverige, hvor der er en del mere regler omkring det.. Andet kender jeg ikke rigtig til det.. Én jeg kender studere derovre nu, hvor det er lidt svære at ordne SU end i danmark

Anmeld

19. december 2011

Albatrods.

Strawberry skriver:

Det er noget med at det hedder udenlandsk SU når læser i sverige, hvor der er en del mere regler omkring det.. Andet kender jeg ikke rigtig til det.. Én jeg kender studere derovre nu, hvor det er lidt svære at ordne SU end i danmark

Ok tak, må undersøge det nærmere ..  

Anmeld

20. december 2011

aarhusmor

Jeg fik SU da jeg læste i USA, så er sikker på at du også kan få det

Anmeld

20. december 2011

Albatrods.

aarhusmor skriver:

Jeg fik SU da jeg læste i USA, så er sikker på at du også kan få det

Det lyder da virkelig fedt, var det godt at læse der ? Jeg har tænkt på England også.

Anmeld

20. december 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jo, du kan godt få din SU med til Sverige.  Der må stå noget om det på deres hjemmeside. Ellers kan du helt sikkert høre en studievejleder ad. 

Anmeld

20. december 2011

aarhusmor

Albatrods. skriver:

Det lyder da virkelig fedt, var det godt at læse der ? Jeg har tænkt på England også.

Ja det var det og en helt anden måde end i DK. Man fik meget mere lyst til at arbejde for sagen og grundprincippet var at ingen er født til at kunne noget specielt, men alle kan lære at blive specielt gode

Så forresten lige i JP at der er forsinkelse på SU når man læser i udlandet. Op til 4 mdr før man får pengene

Anmeld

20. december 2011

Albatrods.

aarhusmor skriver:

Ja det var det og en helt anden måde end i DK. Man fik meget mere lyst til at arbejde for sagen og grundprincippet var at ingen er født til at kunne noget specielt, men alle kan lære at blive specielt gode

Så forresten lige i JP at der er forsinkelse på SU når man læser i udlandet. Op til 4 mdr før man får pengene

Oh altså .. jamen jeg må jo tage det som det kommer!

- jep jeg glæder mig selv til at komme igang, er dog stadig på barsel så der går lige lidt.

Anmeld

20. december 2011

aarhusmor

Albatrods. skriver:

Oh altså .. jamen jeg må jo tage det som det kommer!

- jep jeg glæder mig selv til at komme igang, er dog stadig på barsel så der går lige lidt.

Det kan jeg godt forstå. Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.