Dræn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. december 2011

lisesp83

Jer hvis børn har fået dræn!!

Hvordan reagerede jeres bagefter? Og hvornår var de institutions klare igen?

Min Julie skal nemlig igennem det i morgen - og så ville det være rart at høre fra nogle der har været det igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

malo

lisesp83 skriver:

Min Julie skal nemlig igennem det i morgen - og så ville det være rart at høre fra nogle der har været det igennem

Min søn var 20 måneder da han fik dræn, han var sig selv ca. 1 time efter han vågnede op igen. Han fik lidt at spise og drikke og løb rundt 2 timer senere.

Han kom i institution dagen efter, vi fik at vide at han måske skulle have en kort dag, da han kunne blive meget påvirket af at alle lydene pludselig var meget høje. Hans øre flød et par dage efter, men han kunne komme i vuggestue alligevel.

Anmeld

19. december 2011

Toshiba

lisesp83 skriver:

når de er vågnet er de sådan set friske  

Anmeld

19. december 2011

dorthemus

Runa er 18 måneder og fik dræn for en måneds tid siden. Hun var klar til vuggestue allerede dagen efter. Hun har reageret ret meget. Den første uge hentede jeg hende tidligt fordi hun klagede meget over larmen. Men alt i alt har det været en positiv oplevelse

Anmeld

19. december 2011

K&S

Anton fik lagt dræn i mandags, han var selvfølgelig ked af det, da han vågnede af narkosen - men han var frisk og dansede en times tid efter  

Han kom i DP dagen efter og har været super glad lige siden  og så er han begyndt at snakke og sige "rigtige" ord istedet for dadada dædædæ hele tiden

Man kan dog godt mærke på ham, at han kan høre mere end før - de kan nemlig godt føle sig overvældede af alle de nye lyde, de ikke har kunne høre tidligere...!

Pøj pøj i morgen

Anmeld

19. december 2011

Tin

Profilbillede for Tin
lisesp83 skriver:

Har en datter på 7, der har fået lagt dræn et utal af gange siden hun blev 2 år. Hun fik lagt senest for 14dage siden.

Hun er altid lidt dvask og søvnig lige bagefter, men allerede efter max 1 time er der gang i hende igen, og hun kommer altid i skole/sfo dagen efter.

Det har stor betydning for hende, da hun ellers ikke høre mere end 30% af det normale, så virkningen er markant lige umidelbart efter, og i de første par uger.

Pøj pøj med det

Anmeld

19. december 2011

lisesp83

Rigtig mange tak for alle jeres svar.

Det lyder jo positivt det hele. Men man er vel altid en del nervøs. Selvom jeg er sikker på, at det nok skal gå godt.

Og tak for jeres  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.