Eksamen i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. december 2011

klmf

- og jeg er da lige ved at brænde helt sammen

Skal til skriftlig eksamen i morgen på min videreuddannelse og jeg føler mig SLET ikke godt nok forberedt. Min indre nørd og tidligere tiders super-læse-op-til-eksamen-stil græder stille og  jegforbereder mig på at det nok godt kan blive til en re-eksamen i januar.

De sidste mange uger er bare gået med sygdom hos os alle på skift, så al tiden er gået med enten selv at være syg eller passe sygt barn eller stå alene med ham fordi kæresten har været meget væk. Så det er ikke meget eksamenslæsning det er blevet til. Selv ikke nu kan jeg få hul på det, der ligger 2 kæmpe ringbind med noter og kigger på mig, men pensum er så stort at jeg slet ikke kan overskue at få noget banket ind i knolden til i morgen. SUK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

BellaCiinea

lotchen skriver:

- og jeg er da lige ved at brænde helt sammen

Skal til skriftlig eksamen i morgen på min videreuddannelse og jeg føler mig SLET ikke godt nok forberedt. Min indre nørd og tidligere tiders super-læse-op-til-eksamen-stil græder stille og  jegforbereder mig på at det nok godt kan blive til en re-eksamen i januar.

De sidste mange uger er bare gået med sygdom hos os alle på skift, så al tiden er gået med enten selv at være syg eller passe sygt barn eller stå alene med ham fordi kæresten har været meget væk. Så det er ikke meget eksamenslæsning det er blevet til. Selv ikke nu kan jeg få hul på det, der ligger 2 kæmpe ringbind med noter og kigger på mig, men pensum er så stort at jeg slet ikke kan overskue at få noget banket ind i knolden til i morgen. SUK

Uf jeg skal til prøveeksamen, men ryster som en i bare pokker... Har kold lungebetændelse, og snotter... ØV!!!

Det skal bare overståes.. hader eksamen...

Anmeld

19. december 2011

klmf

IsabellaCiinea skriver:

Uf jeg skal til prøveeksamen, men ryster som en i bare pokker... Har kold lungebetændelse, og snotter... ØV!!!

Det skal bare overståes.. hader eksamen...

Så er vi to der lider

Men alting skal jo prøves mindst én gang, jeg havde nu bare ikke forventet det ville blive at dumpe til eksamen...

Nå fuck det, nu læser jeg en time og så går jeg i seng. Er så træt at jeg kunne falde ned af stolen!

Held og lykke til dig i morgen!!

Anmeld

19. december 2011

Miss Church

Held og lykke til jer begge to Håber det kommer til at gå godt, så i kan slappe af og holde juuul 

Anmeld

19. december 2011

klmf

Miss Church skriver:

Held og lykke til jer begge to Håber det kommer til at gå godt, så i kan slappe af og holde juuul 

Taaark Om ikke andet, så kan jeg ikke nå at komme til re-eksamen før til januar og så kan man jo ligeså godt bare nyde julen og slappe af

Anmeld

19. december 2011

BellaCiinea

lotchen skriver:

Så er vi to der lider

Men alting skal jo prøves mindst én gang, jeg havde nu bare ikke forventet det ville blive at dumpe til eksamen...

Nå fuck det, nu læser jeg en time og så går jeg i seng. Er så træt at jeg kunne falde ned af stolen!

Held og lykke til dig i morgen!!

i lige måde =)

Godnat, Zzz...

Anmeld

19. december 2011

BellaCiinea

Miss Church skriver:

Tark =D Håber også!! Bare jeg i det mindste får 4, så er jeg glad..

Anmeld

19. december 2011

Na-Wi

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.