Hurtig hjælp-ghd glattejern!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Chris86

Skal til at bestille et GHD glattejern, MEN skal lige have svar på dette spørgsmål inden:

Går belægningen af med tiden???

Har i forvejen et fra Remington, og der er belægningen begyndt at gå af... Vil ikke bruge så mange penge på et GHD, hvis det samme sker ved det også...

ANYONE?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Maja88

jeg har haft et i en 3 år + nu tror jeg og det er ikke gået af

Anmeld

19. december 2011

Chris86

Maja88 skriver:

jeg har haft et i en 3 år + nu tror jeg og det er ikke gået af

Super

Anmeld

19. december 2011

Louiiiise

Mit GHd er ca. 4-5 år Belægningen er ikke gået af, det er den BEDSTE investering. Jeg elsker det og bruger det hver dag Havde overvejet at købe et nyt, men hvorfor. Det fejler Intet Inden mit ghd havde jeg h.h Simonsen, men mit fine hår blev sååå ødelagt af det selvom jeg brugte produkter. Køb det og du vil aldrig fortryde det  

Anmeld

19. december 2011

Chris86

Louiiiise skriver:

Mit GHd er ca. 4-5 år Belægningen er ikke gået af, det er den BEDSTE investering. Jeg elsker det og bruger det hver dag Havde overvejet at købe et nyt, men hvorfor. Det fejler Intet Inden mit ghd havde jeg h.h Simonsen, men mit fine hår blev sååå ødelagt af det selvom jeg brugte produkter. Køb det og du vil aldrig fortryde det  

Det er hermed bestilt

Anmeld

20. december 2011

Louiiiise

Det fortryder du ikke  

Anmeld

20. december 2011

twinboys

det bedste du kan få.... hvor har du købt det henne??? vil gerne have det lille også... har det brede

Anmeld

21. december 2011

Chris86

twinboys skriver:

det bedste du kan få.... hvor har du købt det henne??? vil gerne have det lille også... har det brede

Har købt det på Nicehair.dk

Anmeld

21. december 2011

twinboys

Chris86 skriver:

Har købt det på Nicehair.dk

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.