frugtsalat uden flødeskum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.519 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Lullaby

Ja jeg synes altså at det skal være uden. For kan ikke lide al den flødeskum. Men anyhow. Laver i den uden eller? Og hvad gør i ellers?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Toshiba

Lullaby skriver:

Ja jeg synes altså at det skal være uden. For kan ikke lide al den flødeskum. Men anyhow. Laver i den uden eller? Og hvad gør i ellers?

creme fraise med vanillie og sukker.. det er GODT

Anmeld

19. december 2011

Mette.

Lullaby skriver:

Hm, jeg laver den af appelsinyougurt, lidt flødeskum, vaniljesukker, lidt alm. sukker, nødder og chokolade - også masser af frugt, så der ikke er for meget creme til.

Anmeld

19. december 2011

Dot D

Altså jeg synes, at frugten smager godt også uden flødeskummet, så jeg ville da bare skære en masse forskelligt frugt  i tern, og så er der serveret. MUMS

Anmeld

19. december 2011

Maja88

jeg laver den altid uden og serverer så ved siden af vanilie(rå)creme samt hakket chokolade til

Anmeld

19. december 2011

K&S

Lullaby skriver:

Jeg bryder mig overhovedet ikke om flødeskum, men jeg eeeeelsker råcreme (hedder det vist)

Anmeld

19. december 2011

Kamulla

hader flødeskum, så laver en råcreme blandet med flødeskummet, så smager det dejligt, og så selv hakket chokolade 

Anmeld

19. december 2011

SussieThyssen

Lullaby skriver:

Frugtsalat uden flødeskum, er i mit univers ikke frugtsalat..så er det bare abemad.

Men man kan vel prøve at lave en blanding af kagecreme og måske lidt creme fraiche og så bruge det til at få det til at hænge sammen??

Jeg har ikke selv prøvet, men måske ville det smage meget godt, og noget skal der jo i for netop at det kan virke frugtsalat-agtigt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. december 2011

lio

vanilie yughurt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.