Julia 5 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. december 2011

lycly

Synes seriøst ikke det er fedt mere! Tiden går aaaaalt for stærkt, jeg kan slet ikke følge med Min lille pige er allerede 5 måneder gammel og der sker bare så meget hele tiden og hver dag. Hun triller både den ene og den anden vej og ender tit med at ligge ude på gulvet i stedet for på legetæppet  

Så er hun også begyndt at smågrine for sig selv når hun ligger og leger, det er simpelthen så hyggeligt. 

Vi er godt i gang med at give grød og har gjort det i en lille måned efterhånden. Hun er stadig ikke helt ferm til det der med at spise fra skeen, men hun er super god til at drikke af kop  

5 måneder er jo også lig med vaccination. Den fik hun i dag og NØJ hvor jeg frygtede det. Sidste (ved 3-måneder) skreg hun helt hysterisk allerede ved første stik. Men i dag klarede hun den bare så fint og græd kun kort og var nem at trøste.

Nå, det blev lige til en mindre roman, men synes det er sjovt sådan at læse tilbage på senere hen. Og ved ikke lige hvor jeg ellers skal skrive det end herinde

Og så lidt billeder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Janni.

Åh hvor er hun kær.. Må holde med dig, tiden flyver afsted 

Anmeld

19. december 2011

wmillapigenw

hvor er hun dog bare fin!

Anmeld

19. december 2011

Happiness

Hun er stadig så dejlig! 

Og jeg er med på hvis vi lige stopper tiden lidt

Anmeld

19. december 2011

lycly

Janni. skriver:

Åh hvor er hun kær.. Må holde med dig, tiden flyver afsted 

Tak Ja, den flyver og man kan bare ikke følge med.

Anmeld

19. december 2011

Zeus

LunaLykke skriver:

Synes seriøst ikke det er fedt mere! Tiden går aaaaalt for stærkt, jeg kan slet ikke følge med Min lille pige er allerede 5 måneder gammel og der sker bare så meget hele tiden og hver dag. Hun triller både den ene og den anden vej og ender tit med at ligge ude på gulvet i stedet for på legetæppet  

Så er hun også begyndt at smågrine for sig selv når hun ligger og leger, det er simpelthen så hyggeligt. 

Vi er godt i gang med at give grød og har gjort det i en lille måned efterhånden. Hun er stadig ikke helt ferm til det der med at spise fra skeen, men hun er super god til at drikke af kop  

5 måneder er jo også lig med vaccination. Den fik hun i dag og NØJ hvor jeg frygtede det. Sidste (ved 3-måneder) skreg hun helt hysterisk allerede ved første stik. Men i dag klarede hun den bare så fint og græd kun kort og var nem at trøste.

Nå, det blev lige til en mindre roman, men synes det er sjovt sådan at læse tilbage på senere hen. Og ved ikke lige hvor jeg ellers skal skrive det end herinde

Og så lidt billeder...

Hvor er hun sød, og er ret vild med natdragten også

Anmeld

19. december 2011

lycly

wmillapigenw skriver:

hvor er hun dog bare fin!

Tak!

Anmeld

19. december 2011

lycly

Happiness skriver:

Hun er stadig så dejlig! 

Og jeg er med på hvis vi lige stopper tiden lidt

Tak Ja, ville ikke være dårligt!

Anmeld

19. december 2011

lycly

Zeus skriver:

Hvor er hun sød, og er ret vild med natdragten også

Tak og ja, kunne heller ikke stå for den

Anmeld

19. december 2011

Mother-love

Hvor er hun bare kær. En rigtig grinebidder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.