Anonym skriver:
Ikke på mig men på min kæreste. Jeg mindes jeg en gang i sommer lagde mærke til han havde et sjovt mærke i nakken, men det var ikke noget vi tænkte nærmere over. Her på det sidste har vi så bemærket noget underligt i hans nakke. Det er sådan lidt større rødlige områder. Nuden er nærmest hævet lidt over normal hudoverflade. Ligner på en måde større brandmærker.
han vil ringe til lægen i morgen, men jeg har sådan en dårlig mavefornemmelse. Hvad hvis det er kræft? Hvad hvis det i så fald har spredt sig? Hvad nu hvis det værst tænkelige skulle ske at jeg mister ham, og vores smukke lille datter på 2 måneder skal vokse op uden sin far?
ved jeg tager sorgerne på forskud men det der i nakken har altså udviklet sig ret hurtigt. Er så bange :-(
Kan godt forstå din bekymring, men ud fra det du fortæller kan det være mange ting, jeg tænker mere skægpest, hvis han bliver barberet i nakken, tør hud, psoreasis.
Jeg havde selv 2 sår der ikke kunne hele i ét år og kom så til hudlæge, han fortalte at det var godartet kræft og at mange mennesker fik det og det i daglig tale bliver kaldt for gammelmandsvorter (hader det ord)
Krydser fingre for at det ikke er noget alvorligt
Anmeld