De der dage.. når man bare ikke har overskud - når de melder sig - kender i det?
Dage hvor man bare har lyst til at blive liggende i sengen, selvom sønnike først vågner halv otte og er frisk. Hvor man bare har lyst til at sætte en film på og slappe af, lade tingene flyde lidt og hygge med ungen, men han springer rundt og vil lege - men man føler sig helt tømt for energi.. man foreslår mange lege for ham, men han vil helst ikke lege selv netop den dag - helt sikkert fordi hans mors manglende overskud smitter. Dagen hvor man får skældt ud og så dannes konflikter som normalt ville have kunnet undgås fordi man har haft overskud til at tænke lidt, talt om tingene på en forstående måde. Dage hvor man desværre "glemmer" en masse anerkendende tilgange til sit barn, som man så godt kender og bruger så ofte, men de forsvant lige med overskudet.
De dage - der føler jeg mig som verdens dårligste mor..
Jeg tror lige jeg har brug for at få at vide, at jeg ikke er den eneste der får de dage... og hvis jeg er, så er jeg da ude at skide.. - Kender i andre til de dage?
Anmeld