Når frisøren er sygemeldt, må mor selv ty til saksen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Kamulla

B&J skriver:

mange tak hvor ser han bare super flot og dejlig ud

det kan du jo godt finde ud af sådan

tog bare lige 3dobbelt så lang tid som søsteren bruger på at klippe ALT hans hår.. hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

twinboys

Kamulla skriver:

haha tak, nej tror det ikke, sønnen syntes ihvertfald jeg toturerede ham

hi hi... men fint blev det

Anmeld

19. december 2011

B&J

Kamulla skriver:

tog bare lige 3dobbelt så lang tid som søsteren bruger på at klippe ALT hans hår.. hehe..

hihihihi det tror jeg gerne er heller ikke nemt

Anmeld

19. december 2011

Isabella_mor

hvor er det godt klaret..

jeg har selv måttet klippe min dreng. når han vil gerne sidde stille foran tv'et, men jeg syntes godtnok det var svært.. han har fået halvt den berygtede/frygtede grydefritz.. og jeg har endda en søster der er frisør...  men jeg vil jo gerne have at min knægt bliver langhåret, så han skal ikke blive helt kort jo...

men ih hvor har både du og din dreng bare DE SMUKKESTE ØJNE.. man smelter helt af at kigge i dem... 

Anmeld

19. december 2011

Kamulla

isabellamor skriver:

hvor er det godt klaret..

jeg har selv måttet klippe min dreng. når han vil gerne sidde stille foran tv'et, men jeg syntes godtnok det var svært.. han har fået halvt den berygtede/frygtede grydefritz.. og jeg har endda en søster der er frisør...  men jeg vil jo gerne have at min knægt bliver langhåret, så han skal ikke blive helt kort jo...

men ih hvor har både du og din dreng bare DE SMUKKESTE ØJNE.. man smelter helt af at kigge i dem... 

mange tak.. ja mange inkl. mig selv er forelsket i hans øjene.. jeg er self forelsket i det hele ved ham.. 

Noah har så tykt hår og det ville bare ikke klæde ham med lang eller halvlangt hår.. og når det er så tykt ligner det en hjælm af hår han har på hovedet når det bliver langt  

Anmeld

19. december 2011

Laura.

Det er du da sluppet meget godt fra - det ser jo fint ud.

Anmeld

19. december 2011

Sabina

Kamulla skriver:

ja.. det er min søster der er udd. frisør der plejer at ordne Noahs hår, men hun er desvære langtid sygmeldt pga hendes hånd. så måtte mor her jo selv prøve, og kan sige at det ikke behagede ungen, så dette var hvad der kom ud af det.. jeg har kun taget siderne og lidt bagpå, men ikke midten og foran, er bange for at lave det for hakket så man ser for meget, så nu må han have en justin bieber frisure

(det skal lige siges at det er klippet med saks og ikke maskine, for det kan min unge jo ikke lide.. suk)

(ja kan jo ikke placere i rækkefølge, men mon ikke i kan se hvilke er før og hvilke er efter billeder

Waaauw, kommer du her og klipper mig

Godt gået

Anmeld

19. december 2011

Kamulla

Sabina skriver:

Waaauw, kommer du her og klipper mig

Godt gået

hehe mange tak 

Anmeld

19. december 2011

Sabina

Kamulla skriver:

hehe mange tak 

Og virkelig gode billeder af bassen . Han er da bare en charmetrold

Anmeld

19. december 2011

DortheSimonsen

Du må skam gerne klippe min dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.