camillakrath skriver:
Jamen for det meste får han grød til aftensmad, og så får han en flaske når vi går i seng. Ca. kl. 22. Med ca. 170 ML i.
Og de gode nætter vågner han kun en enkelt gang og får mad. Og der kan han også godt spise ca 170.
Nu er jeg altså ikke klog på for tidligt fødte - overhovedet! Men hvis Felix vågnede om natten for mad, ville jeg tage en kold tyrker hvor han blev vænnet fra det. Han er stor nok til at undvære maden - men igen, det ved jeg ikke om en ftf er!
Felix starter i VS d. 1. januar, så vi har forsøgt at hjælpe ham lidt ind i en rytme der passer med VS's.. Det er ikke meget vi har pillet ved, men fx fik han før flaske om morgenen når han vågnede, og så havregrød inden luren.. Nu får han havregrød som det første, og så lur. Han når sjældent et mellemmåltid inden luren, men spiser til gengæld rigtig godt til frokost, omkring 11/11.30. Før gad han ikke rigtig mad, og den blev ofte 13 før jeg kunne lokke noget i ham. Herhjemme er det jo lgie meget, men det er lidt rart at det er kommet til at passe så godt med VS synes jeg...
Sikke en masse pludder, som du slet ikke kan bruge til noget!
Sorry! Men forudsat han er som "andre" 8 mdr. børn, ville jeg fjerne natflasken og smide en sen eftermiddagslur ind 
Anmeld