Indsamlingen er slut!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Toshiba

Ja så er indsamlingen slut....

Det bliver en flot pakke der kommer afsted i morgen eftermiddag (afventer stadig de sidste ting der skal med - de når forhåbentlig at komme med posten i morgen ) - ellers sender jeg det til dem når det kommer

Tusind tak for støtten - til denne indsamling 

I morgen eftermiddag, bliver der lavet album med billeder af det der vil blive sendt til mormichelle og denkommendefar 

Der bliver oprettet tråd når albummet er klar, det bliver med kode - da de jo begge er brugere herinde - og syntes ikke de skal se hvad der er i pakken, før den kommer

Man kan i tråden be om at få koden tilsendt - og jeg sender den på privat brev

Glædelig jul alle sammen - og atter engang tak fordi I ville støtte op omkring denne indsamling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Toshiba

19. december 2011

Maja_4000

19. december 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Anmeld

19. december 2011

twinboys

Toshiba skriver:

Ja så er indsamlingen slut....

Det bliver en flot pakke der kommer afsted i morgen eftermiddag (afventer stadig de sidste ting der skal med - de når forhåbentlig at komme med posten i morgen ) - ellers sender jeg det til dem når det kommer

Tusind tak for støtten - til denne indsamling 

I morgen eftermiddag, bliver der lavet album med billeder af det der vil blive sendt til mormichelle og denkommendefar 

Der bliver oprettet tråd når albummet er klar, det bliver med kode - da de jo begge er brugere herinde - og syntes ikke de skal se hvad der er i pakken, før den kommer

Man kan i tråden be om at få koden tilsendt - og jeg sender den på privat brev

Glædelig jul alle sammen - og atter engang tak fordi I ville støtte op omkring denne indsamling

Hvor dejligt... Jeg vil gerne bede om en kode...

Anmeld

19. december 2011

Toshiba

twinboys skriver:

Hvor dejligt... Jeg vil gerne bede om en kode...

albummet bliver først lavet i morgen - jeg render og pakker ind - og gør klar... Men de sidste ting der kommer med posten i morgen skal jo også med... før der vises alle de fine ting

Anmeld

19. december 2011

twinboys

Toshiba skriver:

albummet bliver først lavet i morgen - jeg render og pakker ind - og gør klar... Men de sidste ting der kommer med posten i morgen skal jo også med... før der vises alle de fine ting

ja da

Anmeld

19. december 2011

Toshiba

19. december 2011

Toshiba

20. december 2011

Mik-ado

Jeg er lidt nysgerrig Hvorfor har der været en indsamling - jeg er ny på siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.