Jeg har virkelig brug for hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Anonym trådstarter

nusenjo88 skriver:

Hvor ville jeg dog ønske jeg kunne hjælpe dig!!!!

Synes helt klart du skal prøve at anskaffe dig sådan en lysterapi lampe! Jeg har selv haft et par depressioner og de er altså rigtig gode de lamper!! og så kan man få dem til næsten ingen penge efterhånden.

Synes helt klart også du skal snakke med din læge om at få en henvisning til en psykolog og også om muligheden for at få tilskud til betalingen af denne.

Mht at du ikke kan slappe af omkring det at være mor så tror jeg det hænger meget sammen med at du selv har haft den barndom du har og at du så derfor er bange for at fejle. Men som du selv skriver så er vi kun mennesker. Og jeg er sikker på at din datter nok skal få den bedste barndom sådan som du beskriver din omsorg for hende!

Jeg håber virkelig du snart kan få ro i sjælen. Det gør helt ondt indeni at høre du har det sådan selvom jeg ikke kender dig.

Et kæmpe knus herfra og et ønske om en glædelig jul trods omstændighederne

Tak for dit svar og ja det kunne godt være at jeg skulle anskaffe mig sådan en lampe. Giver den også D vitamin ligesom sollys gør? Nu hvor det bare er en lampe. Og ja jeg kunne virkelig også godt bruge at få lidt fred i sjælen synes virkelig jeg trænger til det. Og ja selvom jeg godt ved at jeg vil fejle på et eller andet tidspunkt så gør det bare så ondt for jeg vil have at min datter skal føle at jeg er der for hende uanset hvad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Jeg har ikke en klap forstand på de forkellige diagnoser og hjælpemidler, men du skriver at det er dig der skal have jeres datter mere end din kæreste og også stå for det huslige, sådan læste jeg det ihvertfald..
Hvis du tilfældigvis bor i KBH, vil jeg gerne hjælpe dig med det huslige en gang eller 2 om ugen

Smider lige et kæmpe kram oveni, det trænger du til

Hej nej du har misforstået. Det er min kæreste der står for det huslige og det gør han fint. Og bor desværre ikke i Kbh.

Anmeld

19. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hej nej du har misforstået. Det er min kæreste der står for det huslige og det gør han fint. Og bor desværre ikke i Kbh.

Nå for pokker, det beklager jeg..

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Nå for pokker, det beklager jeg..

det gør skam ikke noget men tak fordi du ville hjælpe

Anmeld

20. december 2011

babymus77

Anonym skriver:

Ja jeg skal nok mave mere medicin men skal skifte præparat da jeg ikke kan tåle den jeg får nu i hører dosis. Men man er nødtil at gøre dette stille og roligt for at jeg får så lidt bivirkninger som muligt. Da jeg netop har haft selvmordstankerne. Og ja jeg har fået tjekket vitaminerne i mit blod og alle vitaminer ligger meget lavt og meget under det anbefalede. Men skal først til læge med dette på fredag fordi min læge ikke har tid før. Det er mangel på både A,B,C og D vitamin. Sollyset får jeg ikke meget af da jeg er begyndt at bure mig inde fordi jeghar det så skidt. Så det hele kører bare rundt i en ond cirkel

Men du er et langt skridt!! Du ved selv hvad der er, og du kan fortælle lægen det!!!! Jeg er sikker på du nok skal komme på den anden side igen, hvor glæden vender tilbage... Og lysten til livet er der!!! Jeg sender dig tanker og håber du opdatere fredag!!! Arbejder i psykiatrien så ved godt hvor svært du må ha det!!!! Kæmpe knuser til dig!!!! Ps husk hvis det bliver for slemt så ring til en vagt læge hvis egen læge har lukket!! Eller opsøg en psykiatrisk skadestuen ..... Knus til dig.....

Anmeld

20. december 2011

babymus77

babymus77 skriver:

Men du er et langt skridt!! Du ved selv hvad der er, og du kan fortælle lægen det!!!! Jeg er sikker på du nok skal komme på den anden side igen, hvor glæden vender tilbage... Og lysten til livet er der!!! Jeg sender dig tanker og håber du opdatere fredag!!! Arbejder i psykiatrien så ved godt hvor svært du må ha det!!!! Kæmpe knuser til dig!!!! Ps husk hvis det bliver for slemt så ring til en vagt læge hvis egen læge har lukket!! Eller opsøg en psykiatrisk skadestuen ..... Knus til dig.....

Læste en artikkel om en psykolog, der sagde lysterapi lampen fik gang i serotoninen i hjernen, blot lidt hver morgen!!! Jeg har hørt om flere hvor det virker super godt!!! Hvis du henvises via psykiater til psykolog er jeg sikker på det er gratis!!!! Knus og tanker

Anmeld

20. december 2011

nusenjo88

Jeg ved faktisk ikke om den også giver d-vitamin.. det tror jeg ikke men det vigtigste er at den kan skabe oxytocin (lykkehormonet) i hjernen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.