Anonym skriver:
Ja jeg skal nok mave mere medicin men skal skifte præparat da jeg ikke kan tåle den jeg får nu i hører dosis. Men man er nødtil at gøre dette stille og roligt for at jeg får så lidt bivirkninger som muligt. Da jeg netop har haft selvmordstankerne. Og ja jeg har fået tjekket vitaminerne i mit blod og alle vitaminer ligger meget lavt og meget under det anbefalede. Men skal først til læge med dette på fredag fordi min læge ikke har tid før. Det er mangel på både A,B,C og D vitamin. Sollyset får jeg ikke meget af da jeg er begyndt at bure mig inde fordi jeghar det så skidt. Så det hele kører bare rundt i en ond cirkel 
Men du er et langt skridt!! Du ved selv hvad der er, og du kan fortælle lægen det!!!! Jeg er sikker på du nok skal komme på den anden side igen, hvor glæden vender tilbage... Og lysten til livet er der!!! Jeg sender dig tanker og håber du opdatere fredag!!! Arbejder i psykiatrien så ved godt hvor svært du må ha det!!!! Kæmpe knuser til dig!!!! Ps husk hvis det bliver for slemt så ring til en vagt læge hvis egen læge har lukket!! Eller opsøg en psykiatrisk skadestuen ..... Knus til dig.....
Anmeld