Hvad koster det at få udskiftet batteriet på bilen, på et

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.954 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. december 2011

aarhusmor

Hvad koster det at få udskiftet batteriet på bilen, på et  værksted? Bare sådan circa?

Vi har ikke lyst til selv at gå i gang og nu virker det ikke mere, desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Nettemor

aarhusmor skriver:

Hvad koster det at få udskiftet batteriet på bilen, på et  værksted? Bare sådan circa?

Vi har ikke lyst til selv at gå i gang og nu virker det ikke mere, desværre

jeg ved desværre ikke hvad det koster men det er mega nemt at skifte.. det er en 3-4 skruer du/i skal løsne og sætte på igen. så¨det tager ikke mange min.. og vil skyde på at de koster min 600 kr på et værksted..

Anmeld

19. december 2011

aarhusmor

nettemor skriver:

jeg ved desværre ikke hvad det koster men det er mega nemt at skifte.. det er en 3-4 skruer du/i skal løsne og sætte på igen. så¨det tager ikke mange min.. og vil skyde på at de koster min 600 kr på et værksted..

Tak, jeg kan se på nettet at alle skriver det er let selv, men at de batterier man køber ikke er særligt gode.

Anmeld

19. december 2011

Lullaby

aarhusmor skriver:

Tak, jeg kan se på nettet at alle skriver det er let selv, men at de batterier man køber ikke er særligt gode.

Et batteri i thansen koster 175. Og så tager det max en time selv. Vi har aldrig gjort andet og det var endda vores egen mekaniker der sagde at det var spild af penge andet

Anmeld

19. december 2011

Bassemor<3

de batteriet man kan købe i for eksempel thansen og sådanne steder er helt fine, vi har prøvet at give kassen for et "godt" batteri som døre efter et år ! og sat et billigt i som har holdt nu i 3 sæsoner ! 

Det er let at skifte, de fleste gange skal man bare fjerne et plastikdæksel der sidder over batteriet, med få skruer, og så tage polerne af, sætte det nye i, sætte polerne på igen og så dækslet! 

Anmeld

19. december 2011

Joan ( Smallie )

Hvad er det for en bil det skal skiftes på?

Og ja det er nemt at gøre selv. Man skal bare huske at sætte + polen ( den er rød ) på + og - på -( den er sort) ellers ødelægger du en masse el i bilen.

Og så skal batteriet sidde fast et sted.

Og som andre skriver så er den fra t hansen og sådan ngoet fine nok.

Anmeld

19. december 2011

aarhusmor

Mange tak for jeres svar Jamen det kan da godt være at manden skal have lov til at prøve selv så. Køber I så også sådan en oplader, eller sætter i kabler på fra den anden bil og oplader på den måde?

Anmeld

19. december 2011

Lullaby

aarhusmor skriver:

Mange tak for jeres svar Jamen det kan da godt være at manden skal have lov til at prøve selv så. Køber I så også sådan en oplader, eller sætter i kabler på fra den anden bil og oplader på den måde?

Du skal jo bare lige starte den op med den anden bil og så kører du en tur på en 15 min. Ikke i byen men en tur på landet. Så lader den selv batteriet op  Det sørger din generator for

Anmeld

19. december 2011

AndreasMor84

køb nu for guds skyld et ordentligt batteri hos en mekaniker, især nu hvor vi går de kolde morgener i møde-- har selv kun dårlig erfaring og død bil med et billigt fra thansen.. det er ikke et sted der er værd at spare de par 100 kr, hvis du spørger mig..

Anmeld

19. december 2011

aarhusmor

AndreasMor2011 skriver:

køb nu for guds skyld et ordentligt batteri hos en mekaniker, især nu hvor vi går de kolde morgener i møde-- har selv kun dårlig erfaring og død bil med et billigt fra thansen.. det er ikke et sted der er værd at spare de par 100 kr, hvis du spørger mig..

ja men det er jo derfor jeg spørger hvad det koster på et værksted? Koster det 600? eller var det en fiktiv pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.