Hvor har I jeres bil forsikring? Hjæææælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Mira0911

Vi står og ikke har en bil forsikring.. Det er privat hvorfor... Kom til at markere mig overfor GF.... Dem vil vi ikke have igen...

Hvor på nettet kan I anbefale en bilforsikring så vores bil er forsikret hurtigst muligt igen inden den bliver nuppet fra os??

Kom endelig med links...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

maria_wlt

Vi har tjenestemændens forsikring... Billigt

Anmeld

19. december 2011

SpunkenJo

Mira0911 skriver:

Vi står og ikke har en bil forsikring.. Det er privat hvorfor... Kom til at markere mig overfor GF.... Dem vil vi ikke have igen...

Hvor på nettet kan I anbefale en bilforsikring så vores bil er forsikret hurtigst muligt igen inden den bliver nuppet fra os??

Kom endelig med links...

Heller ikke engang den lovpligtige.....?

Vi steg lige til dobbelt pris hos TopDK og det laveste de ku gå med til var 8000 kr !!!!!
Fuldstændig uhørt dyrt!!

Vi er nu, faktisk netop idag, blevet forsikret igennem jobbet til 6-7000 (tror jeg vi endte på).
Det er en ok pris, men ikke de 5000 vi var vant til

Anmeld

19. december 2011

Mira0911

maria_wt skriver:

Vi har tjenestemændens forsikring... Billigt

Okey.. Den har jeg aldrig hørt om... Har de en hjemmeside man kan lure? Og tilmelde sig på hvis det er den vi vælger f.eks?

Anmeld

19. december 2011

Filuca

Herhjemme har vi alle vores forsikringer gennem Tryg, dvs. begge biler, indbo, villa, hund, ulykke, samt min mands erhvervsforsikring - det er meget smart at samle forsikringerne ét sted, så giver de nemlig tit mængderabat

Anmeld

19. december 2011

maria_wlt

Mira0911 skriver:

Okey.. Den har jeg aldrig hørt om... Har de en hjemmeside man kan lure? Og tilmelde sig på hvis det er den vi vælger f.eks?

http://www.tjm-forsikring.dk/

Anmeld

19. december 2011

Mira0911

SpunkenJo skriver:

Heller ikke engang den lovpligtige.....?

Vi steg lige til dobbelt pris hos TopDK og det laveste de ku gå med til var 8000 kr !!!!!
Fuldstændig uhørt dyrt!!

Vi er nu, faktisk netop idag, blevet forsikret igennem jobbet til 6-7000 (tror jeg vi endte på).
Det er en ok pris, men ikke de 5000 vi var vant til

Den lovpligtige havde vi også ved dem... Nu orker jeg ikke gf mere..

Anmeld

19. december 2011

SS82

Vi har etu-forsikring på min golf. Det er en golf 2,0 gti og alle jeg ringede til skulle ha mellem 16.000 og 25.000 for at forsikre den for mig med en selvrisiko på 5000 kr. Men etu skal have 5100,- med en selvrisiko på 5000,- . Min gamle bil en opel corsa havde jeg forsikret hos dem for kun 3100,- og der var jeg ikke elitebilist. Det eneste der er i det er at for at få bilfirsikringen billig skal man ha en anden forsikring hos dem. Men de er ret billige.

Anmeld

19. december 2011

Nemesis

vi har gjensidige..min koster vist 2500 om året men er også elitebilist.

:-) Sisse

Anmeld

19. december 2011

BellaCiinea

Kom endelig med links...

Vi har if..

Fik vi da vi købte vores bil, da det var sådan et tilbud der fulgte med.

Giver 11.000kr./årligt m. kasko, kaskoplus, BilSuper og så noget jeg ikk lige kan huske

Har ingen problemer haft.

Og vi bliver så begge elitebilister om 4 år... nams 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.