Er I færdig med julegaverne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Kløver

Ja, og mangler kun at pakke gaverne ind til vores søn. Eller vi mangler så alligevel nogle, men er tillægsgaver, skal til fotografen på onsdag og have lavet 11 mdr billede, og skal i den anledning have et godt billede med hjem, til hver af bedsterne og olderne, men de kan jo ikjf fåes eller pakkes ind før har ellers været sent ude i år, i mangel på juleønsker, plejer gerne at være færdig 1-2 uge i dec hvis det kan lade sig gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

maria87

Mira0911 skriver:

Jeg plejer hvert år at stresse rundt den 23. December for at købe alle julegaver....

I år har jeg været tidlig ude... Købte de 4 første julegaver i midten af november...
Må indrømme jeg er lidt stolt over at jeg er færdig nu med alle julegaver... Nu kan jeg slappe af... Næsten... Mangler at få pakket end del ind endnu...

Hvad med Jer - er I færdig for år med julegaver?

På forhånd - glædelig jul til jer allesammen...

Jeg er Færdig har så os haft tid hele månden, men er jeg os glad for, med de 23 gaver jeg skulle Købe iår.

mangler bare at pakke 2 ind

og så mangler jeg lige en masse gaver til pakkelegen d. 26 hvor vi skal til julefrokost.

glædelig JUL !

Anmeld

19. december 2011

Mira0911

Strawberry skriver:

Hihi, det er altid godt at være i god tid..så er der heller ikke så mange kunder man bliver omringet af i butikkerne, og laaaaange køer

Ja det er jo rigtigt nok....

Anmeld

19. december 2011

BellaCiinea

Mira0911 skriver:

Jeg plejer hvert år at stresse rundt den 23. December for at købe alle julegaver....

I år har jeg været tidlig ude... Købte de 4 første julegaver i midten af november...
Må indrømme jeg er lidt stolt over at jeg er færdig nu med alle julegaver... Nu kan jeg slappe af... Næsten... Mangler at få pakket end del ind endnu...

Har købt én, men den sku bestilles på nettet

Resten skal jeg købe på onsdag

Anmeld

19. december 2011

An&Jo

jeps, jeg er helt færdig, for i år var der kun 3 der skulle købes..

en til søster og sovger
en til nevøen
en til bettesøs

Johannes får ikke af mig juleaften for der er han hos sin far, til gengæld har han fået lidt ekstra legetøj her igennem december, og det bliver han jo mindst ligeså glad for..

Anmeld

19. december 2011

Silas&Mille

Købte de første allerede i oktober i år 

Mangler dog stadig Silas og kærestens lillebror, men så er det også det

Anmeld

19. december 2011

jydeinden

Mira0911 skriver:

jep vi er skam færdige nu skal de sidste bare lige komme med posten og så skal de pakkes ind

Anmeld

19. december 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Njaaa..næsten..jeg mangler lige en til gemalen, og så skal jeg lige hjælpe sønneke med hans de sidste, men ellers er vi færdige.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. december 2011

Sasja77

Yep var færdig med at købe Julegaver i slut november. Alle står nu fint pakket ind i en en kæmpe julesæk i entreen 

Anmeld

19. december 2011

lukasmor

Jeg har kun købt gaver til min søn og i dag starter jeg på alle de andre. Skyder på at jeg er færdig den 23 dec som jeg plejer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.