2-årig bange for fyrværkeri ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. december 2011

MinNoah

Min søn på 2 er virkelig bange for fyrværkeri (de skyder allerede meget af her hvor vi bor) og hver gang begynder vores dreng at græde og løbe hen til mig hvor han så skal sidde - og han putter sig helt ind til mig, er virkelig bange!? Sidste år var han helt vild med det!

Jeg ved godt de i hans alder begynder at kende til "fare", men vi bliver ved med at sige til ham at det ikke er farligt, at det er flot. osv. osv. Men lige lidt hjælpe rdet..... Frygter lidt nytårsaften! Bliver så synd for ham

Har i nogle gode råd???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

4xGreve

Det eneste råd jeg har nytårs aften er prøv at køb nogle høreværn til ham og se om de kan hjælpe, for det er en meget høj og voldsom lyd...

Daniella var også bange sidste år og vi holdte os inde for, også stod vi og kikkede på det derfra, hun var også bange for bord bomber og imens de fyret dem af gik vi ind i et andet rum... 

Anmeld

19. december 2011

Kløver

MinNoah skriver:

Min søn på 2 er virkelig bange for fyrværkeri (de skyder allerede meget af her hvor vi bor) og hver gang begynder vores dreng at græde og løbe hen til mig hvor han så skal sidde - og han putter sig helt ind til mig, er virkelig bange!? Sidste år var han helt vild med det!

Jeg ved godt de i hans alder begynder at kende til "fare", men vi bliver ved med at sige til ham at det ikke er farligt, at det er flot. osv. osv. Men lige lidt hjælpe rdet..... Frygter lidt nytårsaften! Bliver så synd for ham

Har i nogle gode råd???

Måske det kan hjælpe med høreværn som en anden skrev, ellers hvad med at købe noget børne"krudt" til ham. Tænkte knaldperler, truttehorn, rysler, og lignende, han måske kan finde sjov i og blive lidt fortrolig med? Ellers har jeg desværre ingen andre ideer

Anmeld

19. december 2011

BellaCiinea

MinNoah skriver:

Har i nogle gode råd???

vil bare lige sige at jeg kan stadig ikke lide fyrværkeri, og holder mig indendørs når de skyder af.

For min skyld måtte det gerne gøres ulovligt at fyre af..

Anmeld

19. december 2011

MorTilEn2013Dreng

Jeg er 19 og er skide bange for det og har jeg altid været og det blev især slemt da jeg var 4 da jeg kendte en som blev drabet af det som jg gik i børnehave med.. Men jeg opholder mig altid indenfor og har ørepropper i det hjælper 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.