Hej alle medmødre.
Jeg søger forgæves et svar på hvorfor min lille søn på 5 mrd ikke er så vild med at spise....håber virkelig der sidder nogle derude med et par gode råd
Sagen er den at min søn aldrig rigtig har været vild med at spise. Eller faktisk gik det helt fint de første 2,5 mrd hvor han blev ammet, men stille og roligt begyndte han at sige fra og til sidst blev hver måltid en kamp - han ville bare ikke lægges til! Der var masser af mælk så vi måtte igang med pumpen....men men men.....først ville han gerne tage flasken men efter et par uger blev det også en kamp.Prøvede forskellige sutter osv og gik tilsidst over til erstatning (øv!!) men lige meget hjalp det. Nu er vi så begyndt på grød/mos og det går faktisk ok, men han skal jo stadig have mælk og vil bare igenting. Nærmest som en slags sutteflaskeforbi - han bruger narresut uden problem.
Han kan gå fra at have fået en flaske kl 1 helt til kl 10 næste morgen hvor jeg så synes at NU skal du bare spise.....men vil virkelig heller ikke tvinge ham til det.
Nogle af jer som kender til samme problem ? SP virker ikke yderligere bekymret.....han spiser når han bliver sulten
Han er helt sikkert ved at få de første tænder, så det må jo også have en indflydelse. Han er sund, rask, glad og følger vægtkurven så jeg bør vel slet ikke være bekymret 
PÅ forhånd tak fordi I læste med
Anmeld