hva skal jeg stille op med mit lille pus??
han har så ondt i maven, kan ikke falde ordetligt i søvn, og bliver bare så ked hele tiden.. han får MME, og har ofte 3 dage uden aff, hvilket jeg bare ikke sys er rigtigt... jeg har snakket med sp, læge og vagtæge, og får forskellige svar alle steder.. vagtlæge siger han har en mave/tarm infektion, og at jeg skal gå til egen læge, egen læge siger at han intet fejler, og at spædbørn ikk kan få sådanne infektioner, sp siger at jeg er pylret...
ja, det er mit første barn, men hvorfor pokker er det grund nok til at man ikke bliver taget seriøst?? det er da muligt jeg er plyret, men sys ikk det er rigtigt, at min lille dreng falder fint i søvn, men vågner efter ca 20 min, og skriger som pisket, når han endelig har aff er det meget mørkegrønt og ektremt ildelugtende, hvilket jo er klart når det står så længe i tarmen..
er det virkelig mig der er en hysterisk førstegangs fødende?? jeg sys efterhånden jeg har prøvet alt; cykle med benene, massere maven, skifte MME, `termometermetoden`, varme bade, lactulose.. hvad kan jeg mere prøve??
det gør så ondt i mit moderhjerte, når mit barn skriger så utrøstligt
håber nogen kan hjælpe..
Anmeld