Bank overførsler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. december 2011

FogL

Hej piger. Håber i kan hjælpe mig lidt.. 

Min mand overførte i lørdags penge fra sin konto i Nordjysk Bank til min konto i Nordea. Hvornår vil de være på min konto? I dag eller i morgen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

NinaNymannMadsen

der går 3 arbejdadage som regl når det er fra en bank til en anden.

Anmeld

19. december 2011

henh01

Det kan godt tænkes du kan se dem i dag men ellers vil jeg mene at de med sikkerhed er der onsdag.

Anmeld

19. december 2011

FogL

NNM skriver:

der går 3 arbejdadage som regl når det er fra en bank til en anden.

Det har jeg godt nok aldrig prøvet! Håber jeg ikke, skulle gerne ud og købe julegaver inden alt for længe

Anmeld

19. december 2011

NinaNymannMadsen

ciepige skriver:

Det har jeg godt nok aldrig prøvet! Håber jeg ikke, skulle gerne ud og købe julegaver inden alt for længe

det er hvad jeg har hørt men ved ikk om det er rigtig.
men du kan jo prøve at holde øje med din konto.

ja det vil da være rart at ha styr på julegaverne inden på lørdag.

Anmeld

19. december 2011

FogL

NNM skriver:

det er hvad jeg har hørt men ved ikk om det er rigtig.
men du kan jo prøve at holde øje med din konto.

ja det vil da være rart at ha styr på julegaverne inden på lørdag.

Ja nemlig.. 

Kunne godst have tøffet rundt i butikker i dag, har endelig en dag uden smerter - og overskuddet er der.. Det er da lidt træls  

Anmeld

19. december 2011

NinaNymannMadsen

ciepige skriver:

Ja nemlig.. 

Kunne godst have tøffet rundt i butikker i dag, har endelig en dag uden smerter - og overskuddet er der.. Det er da lidt træls  

ja så havde det da været en god dag at vælge når det nu er sådan.

Anmeld

19. december 2011

jydeinden

ciepige skriver:

Min mand overførte i lørdags penge fra sin konto i Nordjysk Bank til min konto i Nordea. Hvornår vil de være på min konto? I dag eller i morgen? 

vi overfører hver måned fra sydbank til nordea og der går nemt 3 dage inden de er der

Anmeld

19. december 2011

KarinaIda

ciepige skriver:

Som regel går der 2-3 hverdage føren du kan se pengene på din konto, når det ikke er samme bank i har

Anmeld

19. december 2011

enrigtigfar?

Lørdag og søndag tæller ikke som bankdage - dvs pengene først er overført idag og du har dem så på din konto imorgen.

Der går KUN en bankdag når der sendes penge mellem 2 banker (inden for landets grænser) - med mindre overførslen er sket sidst på dagen - jeg mener den skiller ved 16-19 tiden.

Så skal man være sikre på at pengene er i en anden bank imorgen, så skal de sendes afsted senest v. 16 tiden (så er man ihvertfald på den sikre side...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.