Hvis det så bare var en tandbyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.619 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

så kunne der gøres noget, men ak nej. Så let skal det heller ikke være. Det er en spytsten, og det eneste jeg kan gøre er at spise syrligt og tygge tyggegummi COME ON!!!! Jeg kan da ikke rende sådan her rundt!!!! I det mindste gør det ikke ondt, er bare SÅ træls

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

morethanperfect

Jeanne skriver:

så kunne der gøres noget, men ak nej. Så let skal det heller ikke være. Det er en spytsten, og det eneste jeg kan gøre er at spise syrligt og tygge tyggegummi COME ON!!!! Jeg kan da ikke rende sådan her rundt!!!! I det mindste gør det ikke ondt, er bare SÅ træls

Åhh det kender jeg godt .. Jeg render ud og ser værrere ud end dig ..

Og syns faktisk ikke din er slem 

Anmeld

19. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
morethanperfect skriver:

Åhh det kender jeg godt .. Jeg render ud og ser værrere ud end dig ..

Og syns faktisk ikke din er slem 

Jeg synes det er slemt
Vagtlægen i går sagde også at det kan blive meget værre hvor længe skal man rende rundt sådan her? jeg mener inden jeg bliver sendt videre til hals-øre-næse?

Anmeld

19. december 2011

morethanperfect

Jeanne skriver:

Jeg synes det er slemt
Vagtlægen i går sagde også at det kan blive meget værre hvor længe skal man rende rundt sådan her? jeg mener inden jeg bliver sendt videre til hals-øre-næse?

Altså .. Min læge har sendt mig til den der læge , men jeg har ikke fået en tid endnu , og jeg har rendt rundt sådan her siden sep...

Anmeld

19. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
morethanperfect skriver:

Altså .. Min læge har sendt mig til den der læge , men jeg har ikke fået en tid endnu , og jeg har rendt rundt sådan her siden sep...

ej det er da løgn siden sep? så længe kan jeg ikke gå - jeg skal i praktik på et sygehus og der skræmmer jeg da patienterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.