Gratis andelsbolig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger..

Så er det nu man skal slå til hvis man gerne vil have fingre i denne gratis bolig..

Den ligger i Odense..

http://www.guloggratis.dk/diverse/bortgives/andet/ annonce/13646702-gratis-andelslejlighed?imagepos=1 #images

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Hej Piger..

Så er det nu man skal slå til hvis man gerne vil have fingre i denne gratis bolig..

Den ligger i Odense..

http://www.guloggratis.dk/diverse/bortgives/andet/ annonce/13646702-gratis-andelslejlighed?imagepos=1 #images

Det virker for godt til at være sandt !!!

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

MajaBaby skriver:

Det virker for godt til at være sandt !!!

Ej hallo, hvorfor er jeg anonym???

Jeg tror stadig at ejeren af boligen er online, man kan jo spørge ham ad

Knus Darling<3

Anmeld

19. december 2011

Filuca

Anonym skriver:

Ej hallo, hvorfor er jeg anonym???

Jeg tror stadig at ejeren af boligen er online, man kan jo spørge ham ad

Knus Darling<3

Tænker bare, det er fordi ejeren har haft lejligheden til salg i en lang periode uden held, og så har han til sidst opgivet at få den solgt, og forærer den i stedet væk. Man skal jo tænke på, at en månedlig boligafgift på 62oo kr. er rimelig meget, hvis der også kommer udgifter oveni til banklån, hvis man også skal købe andelsbeviset - derfor nok svær at sælge.

Jeg ha selv haft en andelsbolig til salg i MEGET lang tid, og overvejede da også seriøst at forære den væk, bare for at slippe af med den, men nu er den heldigvis blevet solgt

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Filuca skriver:

Tænker bare, det er fordi ejeren har haft lejligheden til salg i en lang periode uden held, og så har han til sidst opgivet at få den solgt, og forærer den i stedet væk. Man skal jo tænke på, at en månedlig boligafgift på 62oo kr. er rimelig meget, hvis der også kommer udgifter oveni til banklån, hvis man også skal købe andelsbeviset - derfor nok svær at sælge.

Jeg ha selv haft en andelsbolig til salg i MEGET lang tid, og overvejede da også seriøst at forære den væk, bare for at slippe af med den, men nu er den heldigvis blevet solgt

Han skriver jo derinde at han skal ud og rejse, derfor giver han den væk, men det er kun denne uge - den kommer op på 15.000 hvis der er ikke er nogle der vil have den
Havde jeg familie i Odense, så havde jeg da snuppet lejligheden!!

Anmeld

19. december 2011

Filuca

Anonym skriver:

Han skriver jo derinde at han skal ud og rejse, derfor giver han den væk, men det er kun denne uge - den kommer op på 15.000 hvis der er ikke er nogle der vil have den
Havde jeg familie i Odense, så havde jeg da snuppet lejligheden!!

Tja, man skal jo lokke med noget for at få folk til at tage en hurtig beslutning Men tror nu ikke der er noget fup i det - bare et svært marked for andelsboliger

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Filuca skriver:

Tja, man skal jo lokke med noget for at få folk til at tage en hurtig beslutning Men tror nu ikke der er noget fup i det - bare et svært marked for andelsboliger

Jeg tror heller ikke at det er fup!!
I sidste uge var manden og jeg ude og kigge på en andel i Lyngby, 10.000 kostede den - de havde købt noget snart og skulle også bare af med den..

Anmeld

19. december 2011

pemiro

Anonym skriver:

Hej Piger..

Den ligger i Odense..

Jeg bor i odense men vil ikke rigtig slå til... Synes huslejen er ret dyr.. Jeg har 60 kvm i en tre værelses og det gir jeg 5000 for inkl alt.. Og det er tv, forsikringer, licens osv plus vores kolonihave også betales i de 5000... Jeg troede ellers det var billigt med andelsbolig :/

Anmeld

19. december 2011

Vial

Gratis er det bestemt ikke. Til gengæld får man en byrde og forpligtelse!!

Man hæfter for en høj husleje og går foreningen konkurs, så kan man meget vel have fået æren af gratis gæld ;-))

Marked er fucked up på boligmarked og mange vil gøre alt for at komme af med lejligheder. Nogle tilbyder den både gratis og vil betale nogle måneders husleje. Det gør man kun for at redde egen røv. Så man skal tænke sig godt om!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.