Computernørd / gendanne en computer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Simon's moar <3

SussieThyssen skriver:

Hvilket mærke og model (det sidste er vigtigt) er det??

Kærligst
Sussie

Det er en Samsung NP-NC10 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Simon's moar <3

Carina1977 skriver:

Kunne det tænkes at installationsprogrammet til windows ligger i selve computeren? Jeg ved nemlig at på min søsters bærbare, der var programmet i selve computeren.

Ja, det kunne self ske.. Må lige gennemgå den total i morgen

Anmeld

20. december 2011

SussieThyssen

Simon's moar <3 skriver:

Ja, det kunne self ske.. Må lige gennemgå den total i morgen

Siger min gemal også

Anmeld

20. december 2011

NielsNB

Carina1977 skriver:

Kunne det tænkes at installationsprogrammet til windows ligger i selve computeren? Jeg ved nemlig at på min søsters bærbare, der var programmet i selve computeren.

Hvis du skal have slettet den helt, og HAR taget backup af dine data, tryk da F4 under opstart (Samsung Recovery Solution), og du kan sætte computeren tilbage som dengang den var ny.

Funktionen du skal vælge er Fuldstændig Gendannelse -> Gendannelse af oprindelig status.

Du kan også starte programmet i Windows under Start -> Alle programmer -> Samsung -> Samsung Recovery Solution.

//Niels 

Anmeld

20. december 2011

Simon's moar <3

NielsNB skriver:

Hvis du skal have slettet den helt, og HAR taget backup af dine data, tryk da F4 under opstart (Samsung Recovery Solution), og du kan sætte computeren tilbage som dengang den var ny.

Funktionen du skal vælge er Fuldstændig Gendannelse -> Gendannelse af oprindelig status.

Du kan også starte programmet i Windows under Start -> Alle programmer -> Samsung -> Samsung Recovery Solution.

//Niels 

Mangler kun lige at fjerne mine billeder, så er den tømt..
Tusind tak for hjælpen,  

Anmeld

20. december 2011

Simon's moar <3

SussieThyssen skriver:

Siger min gemal også

Anmeld

20. december 2011

Dinna88

Det er kun en fordel at du ikke har diskdrev, når det kommer til at gendanne skidtet Det tager MEGET kort tid her, det er bare et par enkelte tryk, bum, så er den der Håber det lykkes.

Anmeld

21. december 2011

Simon's moar <3

Dinna88 skriver:

Det er kun en fordel at du ikke har diskdrev, når det kommer til at gendanne skidtet Det tager MEGET kort tid her, det er bare et par enkelte tryk, bum, så er den der Håber det lykkes.

Jamen det er jo godt nok så  
Ja, håber jeg også, for har en køber til den, til den første  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.