Han hoster konstant :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. december 2011

morethanperfect

Godaften piger ..

Jeg er i vildrede .. Oscar hoster nu på 4 mdr. og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre

Vi har været ved lægen 6 gange siden sep. hvor det bla. har været lægevagten , og 2 andre forskellige læger .. De siger alle sammen der ikke er noget med ham .. Det er rigtig tør hoste , og slemmest om natten 

Nogle gode råd , eller skal jeg blive ved med at gå til lægen ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

mortilfem

mine 3 ældste gør det også nu, specielt min ældste på næsten 7. 

har været ved lægen så ofte uden at blive taget seriøs og har nu så forlanget at de poder for bakterier.. der venter vi nu på svar fra..

desvære skal nogle læger overtales før de vil gøre noget, men må sige at det altså er den tid på året..

Anmeld

19. december 2011

morethanperfect

mortilfem skriver:

mine 3 ældste gør det også nu, specielt min ældste på næsten 7. 

har været ved lægen så ofte uden at blive taget seriøs og har nu så forlanget at de poder for bakterier.. der venter vi nu på svar fra..

desvære skal nogle læger overtales før de vil gøre noget, men må sige at det altså er den tid på året..

Hmm ja okay ..
Men Oscar er blevet podet  

Anmeld

19. december 2011

Koen.

Lærke har hostet i 3 mdr og begyndte for nylig at kaste slim op, så i fredags startede lægen hende op på en maske med astma medicin i fordi Han er bange for hun har noget astmatisk bronkitis og den har hjulpet hende meget hosten er der stadig men hun får bedre trukket vejret ordenligt og kaster ikke så tit slim op!

Håber jeres læge kan gøre noget for det er slet ikke sjovt.

God bedring med ham

Anmeld

19. december 2011

morethanperfect

tanja. skriver:

Lærke har hostet i 3 mdr og begyndte for nylig at kaste slim op, så i fredags startede lægen hende op på en maske med astma medicin i fordi Han er bange for hun har noget astmatisk bronkitis og den har hjulpet hende meget hosten er der stadig men hun får bedre trukket vejret ordenligt og kaster ikke så tit slim op!

Håber jeres læge kan gøre noget for det er slet ikke sjovt.

God bedring med ham

Tak for det 

Håber virkelig snart de tager ham seriøst .. 

Anmeld

19. december 2011

mortilfem

morethanperfect skriver:

Hmm ja okay ..
Men Oscar er blevet podet  

så set foden i gulvet og forlang flere undersøgelser!

du kan desvære ikke regne med at alle læger er lige gode, det er dig som hans mor der kender dit barn bedst og ved hvad der er normalt og ikke... lægen ser ham jo også kun et lille øjeblik du hver eneste dag time efter time.. :-)

pøj-pøj med din bette mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.