Trælse naboer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. december 2011

HopinWishin

Hjælp hvad ville I gøre??

Min kæreste og jeg bor i rækkehus, derfor tæt op ad andre huse..

Vores naboer til den ene side, er en fraskilt far med en hjemmeboende søn. Sønnen er vel 16-17 år. I starten kom alle hans kammerater på scootere/knallerter, og så kørte de op og ned ad vejen i fuld fart, dyttede og gassede op.. Og det var i dagstimerne. Virkelig belastende at høre på en sommreftermiddag når man hyggede i aften f.eks.

Nu er det så i biler hans kammerater kommer i ... Og nu er det om natten der er larm! Og det er ikke kun i weekenderne. Det er hver nat! ... det er sikkert og vist.. at efter kl. 23-2.00 er der larm.. enten ved at biler kører frem og tilbage, at der er diskotek inde i bilen som er så ekstrem højt, eller der er mega højt musik inde i huset.

Vi har været oppe adskillige gange om natten og bedt dem om at dæmpe sig... vi har snakket med faderen (som er ligeglad) og de andre naboer der også føler sig generet af dem. Der er to huse på vejen som netop er blevet solgt, og endnu et hus er sat til salg..

I torsdags kontaktede min kæreste politiet.. men de kan ikke rigtig gøre noget.. de kendte godt sønnen... og de ringede til faderen.. Der har så været stille fredag og lørdag.. Men nu holder bilerne derude igen.. suk..

Er vi bare total strenge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Pige2009

Nej, da. Det må være dødgenerende Fortsæt med at kontakte politiet, hvis der sker noget...

Anmeld

18. december 2011

Darling<3

Jeg havde brændt en sikring!!! HADER larmende naboer!

Hvis jeg var dig, så ringede jeg bare til politiet, jeg gad ikke en gang selv prøve at få dem til at dæmpe sig...

Anmeld

18. december 2011

HopinWishin

Godt jeg ikke lyder alt for sippet...

Min kæreste er også ret konsekvent nu.. og ringer til politiet..

Tænker også bare at der bor børn på vejen.. og selv har vi en hund.. og en lille en på vej.... man forestiller sig det værste hvis de kommer kørende i fuld fart

Anmeld

18. december 2011

enrigtigfar?

Det siger ligesom sig selv hvilken type sønnen er når politiet kender ham. Æv. Håber der kommer en løsning. Men ja - fortsæt med at ringe til politiet - sig i føler jer truet af dem (selvfølgelig kun hvis i føler jer truet) - men der skal ikke meget til før sådanne typer knækker og begynder at puste sig op - og vupti - i er "truet"....

Anmeld

18. december 2011

HopinWishin

enrigtigfar? skriver:

Det siger ligesom sig selv hvilken type sønnen er når politiet kender ham. Æv. Håber der kommer en løsning. Men ja - fortsæt med at ringe til politiet - sig i føler jer truet af dem (selvfølgelig kun hvis i føler jer truet) - men der skal ikke meget til før sådanne typer knækker og begynder at puste sig op - og vupti - i er "truet"....

Ja jeg har det faktisk sådan lidt om aftenen når jeg er alene hjemme, om de kunne finde på at gøre noget... Især her efter kæresten har ringet til polititet...

Men umiddelbart er de nogle 'langsomme' teen-age fyre der blot tænker på deres biler, musik og damer

Sys bare det er rigtig ærgeligt faderen ikke lige viser lidt faderfigur.. =/

Men ja rigtig nok ska vi nok fortsætte med at ringe til politiet...

Anmeld

18. december 2011

MorTilEn2013Dreng

er det ikke et boligselskab i bor i??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.