Hjælp hvad ville I gøre??
Min kæreste og jeg bor i rækkehus, derfor tæt op ad andre huse..
Vores naboer til den ene side, er en fraskilt far med en hjemmeboende søn. Sønnen er vel 16-17 år. I starten kom alle hans kammerater på scootere/knallerter, og så kørte de op og ned ad vejen i fuld fart, dyttede og gassede op.. Og det var i dagstimerne. Virkelig belastende at høre på en sommreftermiddag når man hyggede i aften f.eks.
Nu er det så i biler hans kammerater kommer i ... Og nu er det om natten der er larm! Og det er ikke kun i weekenderne. Det er hver nat! ... det er sikkert og vist.. at efter kl. 23-2.00 er der larm.. enten ved at biler kører frem og tilbage, at der er diskotek inde i bilen som er så ekstrem højt, eller der er mega højt musik inde i huset.
Vi har været oppe adskillige gange om natten og bedt dem om at dæmpe sig... vi har snakket med faderen (som er ligeglad) og de andre naboer der også føler sig generet af dem. Der er to huse på vejen som netop er blevet solgt, og endnu et hus er sat til salg..
I torsdags kontaktede min kæreste politiet.. men de kan ikke rigtig gøre noget.. de kendte godt sønnen... og de ringede til faderen.. Der har så været stille fredag og lørdag.. Men nu holder bilerne derude igen.. suk..
Er vi bare total strenge??
Anmeld