Fedtsugning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Anonym trådstarter

Hej piger..

Jeg skriver som anonym af lidt forskellige grunde. Dels fordi jeg er flov over dette her problem men også fordi jeg endnu ikke har besluttet mig for om jeg vil have foretaget en fedtsugning, så venner irl. ikke skal vide noget før beslutningen er taget.

Sagen er den at jeg i mange år har haft en dobbelhage som jeg hader. Den irriterer mig så meget at jeg helst undgår at komme med på billeder og blive set fra siden af. Og ja, jeg ved det lyder helt vildt åndsvagt, men jeg har det altså skidt med det.

Jeg har nu et længere stk. tid gået og overvejet at få lavet en fedtsugning under hagen. Men jeg kunne godt tænke mig at høre andres erfaring, hvis der da er andre som har været i samme båd som jeg selv.. eller hvis nogen overvejere det ligesom jeg?

Mvh..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Pianisten

Jeg håber ikke det lyder nedladende det her, for det er bestemt ikke min intention.. Men synes alligevel jeg ville dele mit synspunkt

Fedtsugning er ikke noget man bare lige gør, og jeg er generelt imod at få lavet alle de her operationer, med mindre det virkeligt ER nødvendigt. Jeg ser helst, at man bare tager sig sammen og taber sig den naturlige vej (og ja, jeg er også selv overvægtig og ved hvor svært det er at tabe sig, men jeg foretrækker stadig hellere det end operationer).. En fedtsugning er jo også yderst smertefuld, og jeg tænker... Selvfølgelig kan man gemme et ar efter en fedtsugning på maven væk under blusen, men bliver det ikke svært at gemme væk når det sidder i ansigtet?

Selvfølgelig hvis det er et problem for dig psykisk, og du nærmest ikke kan komme igennem din dag uden at det er det der ødelægger det for dig, så kan jeg godt forstå at du vil gøre det. Måske vil din læge ligefrem anbefale det, hvis det påvirker dig meget psykisk? Har du snakket med ham/hende om det?

Anmeld

18. december 2011

merichs

Anonym skriver:

Hej piger..

Jeg skriver som anonym af lidt forskellige grunde. Dels fordi jeg er flov over dette her problem men også fordi jeg endnu ikke har besluttet mig for om jeg vil have foretaget en fedtsugning, så venner irl. ikke skal vide noget før beslutningen er taget.

Sagen er den at jeg i mange år har haft en dobbelhage som jeg hader. Den irriterer mig så meget at jeg helst undgår at komme med på billeder og blive set fra siden af. Og ja, jeg ved det lyder helt vildt åndsvagt, men jeg har det altså skidt med det.

Jeg har nu et længere stk. tid gået og overvejet at få lavet en fedtsugning under hagen. Men jeg kunne godt tænke mig at høre andres erfaring, hvis der da er andre som har været i samme båd som jeg selv.. eller hvis nogen overvejere det ligesom jeg?

Mvh..

Du skal ikke være flov.

Hvis din dobbelthage virkelig går dig på vil jeg sige "go for it!!" Jeg har ikke prøvet en fedtsugning så kan ikke dele nogen erfaring, men når jeg har pengene til det skal jeg ha' fjernet mine ridebukselår.

Jeg synes ikke der er noget galt i at få en fedtsugning, for der er altså bare nogle punkter hvor nogle ikke forbrænder fedt. Og hvis det indebærer at man skal have lavet en fedtsugning for at være tilfreds med sit spejlbillede og derved nok øge livskvaliteten, så er det det man skal gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.