Ingen afføring i 2 dage ca, normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Eddy

Hej piger

Min datter på 8 uger ca. får mælk fra mig.

Hun har ikke haft afføring siden fredag aften, er de normalt? Kun lige en lille klat som er kommet ud med en prut eller noget... Hun har pruttet lidt i dag.

Noget man kan gøre ud over at "cykle" med hendes ben? Hun har været rimelig pylret i dag, tror der er noget der presser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Maja88

Eddy skriver:

Hej piger

Hun har ikke haft afføring siden fredag aften, er de normalt? Kun lige en lille klat som er kommet ud med en prut eller noget... Hun har pruttet lidt i dag.

Noget man kan gøre ud over at "cykle" med hendes ben? Hun har været rimelig pylret i dag, tror der er noget der presser.

ammebørn må gå op til en uge(eller er det 2) uden aff..

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Eddy skriver:

Hej piger

Helt normalt!  Laura havde og har stadig meget træg mave. Nogle gange kunne der gå en hel ugen mellem Det hjælper at cykle med benene og massere maven mod urets retning

Kh. Linda

Anmeld

18. december 2011

Eddy

Maja88 skriver:

ammebørn må gå op til en uge(eller er det 2) uden aff..

Tak for dit svar.

Så er jeg mere rolig, men rigtig træls for kan mærke at hun vil af med noget... Hun fik en brik modermælkserstatning i går, måske går der kludder i hendes mave af det?

Anmeld

18. december 2011

Eddy

Baagøe skriver:

Helt normalt!  Laura havde og har stadig meget træg mave. Nogle gange kunne der gå en hel ugen mellem Det hjælper at cykle med benene og massere maven mod urets retning

Kh. Linda

Tak for svaret

Anmeld

18. december 2011

Maja88

Eddy skriver:

Tak for dit svar.

Så er jeg mere rolig, men rigtig træls for kan mærke at hun vil af med noget... Hun fik en brik modermælkserstatning i går, måske går der kludder i hendes mave af det?

det kan sagtens ske hendes mave ikke har været vild med det

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Eddy skriver:

Tak for svaret

Velbekomme. Du kan også lave den øvelse, hvor du samler hendes ben og bøjer dem så de rammer maven - først til højre så til venstre og forfra igen.

Det er også en god måde at have øjenkontakt med hende

Anmeld

18. december 2011

HeidiØ

Eddy skriver:

Hej piger

Det er det samme med William, Eddy! ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.