Jer der hævet et bestemt beløb om ugen til mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. december 2011

Anonym trådstarter

Vi er to voksne og to blebørn, hvor meget bruger i om ugen på mad/husholdning?

Ku godt tænke mig at jeg hævet et bestemt beløb mandag ogs¨sku det strække til hele ugen - men hva er realistisk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Kloster

Hej.

Jeg hæver 1500,- hver mandag. Vi er 5 pers. 2 voksne og 3 drenge på 14, 12 og 7 år.

Det går til alm husholdning, mad, små-gaver, osv. Har som regel 500,- tilbage om fredagen. De går til weekenden. Kan godt spare mere, hvis vi skal noget særligt i weekenden.

Mangler ikke noget, men lever heller ikke som konger og baroner.

Anmeld

18. december 2011

Anonym

Her er vi 2 voksne, 2 børn, en hund og en kat og det realistiske forbrug for os pt er et sted mellem 1000-1200 kr. om ugen.. Vi har en konto med et tilknyttet kort hvor der den 1. går et fast beløb ind på 5000 kr. Så har vi det til at købe mad og andet husholdningsrelateret resten af måneden. Hvis der bliver noget til overs overføres det bare til næste måned, for i nogle måneder køber man måske nogle større mængder tilbudsvarer, så vi så behøver at købe det mindre i næste måned. Så sådan fungerer det for os og så ved vi, at vi ikke bruger mere end det, der er afsat pr. måned. 

Anmeld

18. december 2011

bullerbassen

Her hæver jeg 1000 kr om ugen , vi er 2 voksne 3 børn på 10,10,2 . Det rækker som regel dog ikke når vi handler stort ind af kød og pålæg .

Anmeld

18. december 2011

Anonym

Vi er to voksne og 2 børn på 2 og 5.. Vi har 500 til hver uge, men som priserne stiger er 600 nok mere realistisk efterhånden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.