Pusleplads til dukke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.883 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Mussen2

Jeg har stadig ikke fået købt gave til vores datter. Prisen er ikke så afgørende, men jeg vil bare gerne finde noget hun kommer til at bruge.

Jeg overvejer at købe en puslestation til hendes dukker, men vil gerne høre om jeres børn har været/ er glade for dem. min datter er 2½ år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

ESV

Mussen2 skriver:

Jeg har stadig ikke fået købt gave til vores datter. Prisen er ikke så afgørende, men jeg vil bare gerne finde noget hun kommer til at bruge.

Jeg overvejer at købe en puslestation til hendes dukker, men vil gerne høre om jeres børn har været/ er glade for dem. min datter er 2½ år

min veninde har en datter der lige er blevet 9 og hun har et dukke puslebord hun stadig bruger HVER dag..

Jeg håber min datter for lige så stor glæde af sit hun får nemlig et af mormor og morfar i julegave.. Og hun er lige blevet 2.

Anmeld

18. december 2011

Mussen2

ESV skriver:

min veninde har en datter der lige er blevet 9 og hun har et dukke puslebord hun stadig bruger HVER dag..

Jeg håber min datter for lige så stor glæde af sit hun får nemlig et af mormor og morfar i julegave.. Og hun er lige blevet 2.

super. hvilket et får din datter?

Anmeld

18. december 2011

ESV

Mussen2 skriver:

super. hvilket et får din datter?

et kæmpe monstrum syntes jeg.. vist nok fra baby born.. passer i hvert fald til de dukker..

Anmeld

18. december 2011

Sommerfugl86

Min datter er på alder med din (fra 28.April 2009) og hun eeeelsker simpelthen at skifte dukker, bamser og nisser
Vi har det lyserøde badekar med pusleplads ovenppå til ca. 300 kroner, men har planer om at sælge det, for at købe det store puslemiljø (smider et billed) for det er meget bedre med både plads til tøj og lignende, så det vil jeg anbefale

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. december 2011

ESV

Jessicasmor24 skriver:

Min datter er på alder med din (fra 28.April 2009) og hun eeeelsker simpelthen at skifte dukker, bamser og nisser
Vi har det lyserøde badekar med pusleplads ovenppå til ca. 300 kroner, men har planer om at sælge det, for at købe det store puslemiljø (smider et billed) for det er meget bedre med både plads til tøj og lignende, så det vil jeg anbefale

det er lige præcis det min datter for at sin mormor og morfar.

Anmeld

18. december 2011

Sommerfugl86

ESV skriver:

det er lige præcis det min datter for at sin mormor og morfar.

Det er altså også bare et hit
Min venindes datter har det her, og det er meget mere spændende end det vi har, så det må vi jo købe, meeen der skal lige sælges ud i noget først

Anmeld

18. december 2011

ESV

Jessicasmor24 skriver:

Det er altså også bare et hit
Min venindes datter har det her, og det er meget mere spændende end det vi har, så det må vi jo købe, meeen der skal lige sælges ud i noget først

ja det kender jeg godt.. vi købte et køkken til vores datter sidste år og tænkte DET bliver hun glad for.. hun har så stort set ikke rørt det, så nu er det sat i kælderen så vi kan få plads til dukke pusle bord, så håber vi det er en større succes..

Anmeld

18. december 2011

Mussen2

Fedt. det er også det jeg har kigget på, men synes nemlig også det er ret skrumlet

Anmeld

18. december 2011

Sommerfugl86

ESV skriver:

ja det kender jeg godt.. vi købte et køkken til vores datter sidste år og tænkte DET bliver hun glad for.. hun har så stort set ikke rørt det, så nu er det sat i kælderen så vi kan få plads til dukke pusle bord, så håber vi det er en større succes..

Ejj det er bare SÅ surt når mor og far er mere glad for legetøjet end barnet
Håber puslemiljøet bliver en succes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.