God massør i Aalborg...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Filuca

Nu sidder jeg her for gud-ved-hvilken dag i træk og læser til eksamen, og får simpelthen så mange spændninger i ryg og nakke af det, så vil høre, om der er nogen der kender en god (og ikke for dyr) massør i eller omkring Aalborg?

Bare kom med jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Dutti

Filuca skriver:

Nu sidder jeg her for gud-ved-hvilken dag i træk og læser til eksamen, og får simpelthen så mange spændninger i ryg og nakke af det, så vil høre, om der er nogen der kender en god (og ikke for dyr) massør i eller omkring Aalborg?

Bare kom med jeres erfaringer

Jeg kender en god en, og til rimelige penge ..
Men det er i støvring .. kan det bruges ?

Anmeld

18. december 2011

Filuca

Dutti skriver:

Jeg kender en god en, og til rimelige penge ..
Men det er i støvring .. kan det bruges ?

Ja, Støvring er helt fint, bor selv i Godthåb ved Svenstrup, så der er ikke ret langt

Anmeld

18. december 2011

Dutti

Filuca skriver:

Ja, Støvring er helt fint, bor selv i Godthåb ved Svenstrup, så der er ikke ret langt

Perfekt min søde svigermor har nemlig klinik i støvring og er ret sikker på du kan få en tid hurtigt .. www.Mollwitz.dk er hendes hjemmeside .. selvom det er klinik for fodterapi har hun også uddannelse i massage og gør en del i det

Anmeld

18. december 2011

Filuca

Dutti skriver:

Perfekt min søde svigermor har nemlig klinik i støvring og er ret sikker på du kan få en tid hurtigt .. www.Mollwitz.dk er hendes hjemmeside .. selvom det er klinik for fodterapi har hun også uddannelse i massage og gør en del i det

Hvor fint, tjekker lige hendes hjemmeside ud Tusind tak for det

Anmeld

18. december 2011

Dutti

Filuca skriver:

Hvor fint, tjekker lige hendes hjemmeside ud Tusind tak for det

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.